استان کرمانشاه میزبان هفدهمین شهید مدافع حرم خواهد بود

شهیدی گفت:محمد علی عطایی (شورچه) تربیت‌یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی هفدهمین شهید مدافع حرم استان کرمانشاه است.

خسرو شهیدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه ضمن تسلیت بمناسبت شهادت پر افتخار شهید محمد علی عطایی (شورچه)  تربیت‌یافته مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: شهدای مدافع حرم از عقیده، ایمان و منافع ملی وطن دفاع می‌کنند و خون این شهدا گواهی است بر این حقیقت که رژیم صهیونیستی و گروه های تروریستی وابسته به استکبار به زودی به نقطه پایانی و افول نزدیک خواهند شد چرا که خون شهدا عزم جبهه مقاومت را برای نابودی رژیم صهیونیستی مصمم‌تر خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: شهید پاسدار محمد علی عطایی (شورچه)  اهل شهرستان کنگاور استان کرمانشاه بود که روز دهم آذر حین انجام مأموریت مستشاری  جبهه مقاومت اسلامی سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

وی خاطر نشان کرد:پیکر پاک و مطهر سردار شهید مدافع حرم دکتر محمد علی عطایی شورچه روز چهارشنبه (۱۵ آذر ماه جاری) راس ساعت ۹:۳۰ صبح از میدان امام (ره) تا گلزاری شهدای کنگاور تشییع خواهد شد.

شهیدی تصریح کرد: از عموم مردم شهید پرور، اقشار مختلف و مسئولان دعوت بعمل می آید به پاس قدردانی از مقام شامخ این شهید والامقام در این مراسم شرکت کنند. شهدای مدافع حرم، در زمره بصیرترین افراد جامعه

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه اظهار کرد: شهدای مدافع حرم، در زمره بصیرترین افراد جامعه امروزند که بصیرت و عمل را در هم آمیختند و با تشخیص درست موقعیت و درک صحیح شرایط زمانه، در ازمون ولایت پذیری سربلند گشتند. آنان نه تنها بصیر، بلکه بصیریت افرین هم هستند.  

کد خبر 1736926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha