ثبت‌نام اعزام مبلغ در ایام فاطمیه

معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با هماهنگی نهادهای فرهنگی تبلیغی از کلیه اساتید، طلاب و روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه های علمیه جهت اعزام در ایام شهادت حضرت زهرا(س) دعوت به همکاری می کنند. 

به گزارش خبرگزاری شبستان، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س) معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه با هماهنگی نهادهای فرهنگی تبلیغی از کلیه اساتید، طلاب و روحانیون، متعلمان مراکز تخصصی، خطبا و فرهیختگان حوزه های علمیه جهت اعزام در این ایام دعوت به همکاری می کنند. 

طبق اطلاعیه معاونت تبلیغ و و امور فرهنگی حوزه های علمیه ثبت نام از امروز ۱۸ آذر ماه آغاز می شود و شروع فعالیت از ۲۳ آذر ماه و پایان فعالیت ۳۰ آذر ماه اعلام شده است. در این اطلاعیه شرایط اعزام شامل داشتن پرونده تبلیغی، دارا بودن حداقل سطح یک حوزوی، ملبس بودن به لباس مقدس روحانیت در ایام تبلیغ و ثبت نام و اخذ حکم از طریق سامانه سماوات می باشد. 

همچنین از مزایای شرکت در این طرح می توان به امکان ترویج و نشر معارف قرآن و اهل بیت(ع) و بهره مندی از برکات معنوی و اجر اخروی در کنار پرداخت حق الزحمه تبلیغی و برخورداری از امتیازات و سوابق تبلیغی اشاره کرد.

علاقه مندان به شرکت در این طرح می توانند جهت ثبت نام و تشکیل پرونده به سامانه سماوات به نشانی hejrat.ismc.ir مراجعه نمایند و یا به دفتر پذیرش هجرت واقع در مدرسه مبارکه دارالشفاء و یا معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علیمه استان ها مراجعه حضوری داشته باشند.

دعوت از اساتید و طلاب و روحانیون جهت اعزام در ایام شهادت حضرت زهرا(س)

کد خبر 1738035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha