عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است

قناعت گفت: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است و ما هم وظیفه اخروی و هم دنیوی داریم که این فرهنگ را توسعه دهیم و دست دشمنان و عده ای معاند در داخل در کار است تا این فرهنگ را کمرنگ کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، جواد قناعت شامگاه (۷ دی) در دومین یادواره شهدای منتسب به استانداری، فرمانداری ها، بخشداری ها، شهرداری ها و ثبت احوال خراسان جنوبی اظهار داشت: امروز شاهد این اجتماع باشکوه و غرورآفرین هستیم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه به دو دلیل باید فرهنگ ایثار و شهادت را توسعه دهیم و بر روی آن کار و تبلیغ کنیم و در این مسیر گام برداریم، افزود: دلیل اول توسعه فرهنگ ایثار و شهادت، دلیل معنوی و اخروی است و برای اینکه نظر آن عزیزان و جوانان پاک این کشور که شهید شدند و جان خود را تقدیم نظام و این عزت و اقتدار بین المللی را برای جمهوری اسلامی ایجاد کردند، را به خود جلب کنیم و ما را شفاعت کنند و گره های ما را باز کنند باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی ادامه داد: شهدا جان خود یعنی هستی خود را فدا کردند و به تعبیر مقام معظم رهبری، یک تجارت بزرگ انجام دادند و رهبر معظم انقلاب از شهادت به عنوان مرگ انسان های زرنگ یاد نی کنند.

قناعت بیان کرد: برای اینکه نظر شهدا را جلب کنیم و مورد شفاعت و دعای خیر شهدا قرار گیریم تا این کشتی به سر منزل مقصود و نقطه مطلوب و ایده آل خود که زمینه ساز ظهور حضرت حجت(عج) است، برسد باید در این مسیر گام برداریم.

استاندار خراسان جنوبی در خصوص دلیل دوم حرکت در مسیر توسعه ایثار و شهادت گفت: دلیل دوم مربوط به این دنیا است و این اقتدار بین المللی به برکت خون شهیدان و حضور رزمندگان در دفاع مقدس است و این اقتدار را از کجا به دست آوردیم.

وی عنوان داشت: محور مقاومت در یمن، لبنان، عراق، فلسطین و سوریه همه گوش به فرمان فرمانده محور مقاومت، جانشین حضرت ولیعصر(عج) هستند و این برکت و عظمت را با رهبری های آگاهانه امام راحل و مقام معظم رهبری و به برکت خون شهدا حاصل شده است.

قناعت ادامه داد: در جنگ ۳۳ روزه که رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرده بود، خودشان بررسی کردند که چطور از یک گروه کوچک شبه نظامی شکست خوردند و گفتند که سربازهای حزب الله از مرگ نمی ترسند و نیروهای حزب الله از جوانان ایران الگو گرفتند.

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: عظمت و اقتدار جمهوری اسلامی به برکت فرهنگ ایثار و شهادت است و ما هم وظیفه اخروی و هم دنیوی داریم که این فرهنگ را توسعه دهیم و دست دشمنان و عده ای معاند در داخل در کار است تا این فرهنگ را کمرنگ کنند.

کد خبر 1741355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha