برگزاری همایش علمی «زندگی و سیره امام حسین(ع) و نشاط معنوی»

اولین همایش علمی «زندگی و سیره امام حسین(ع) و نشاط معنوی» در شهرستان جیرفت برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مجتمع آموزش عالی تاریخ سیره و تمدن اسلامی، اولین همایش علمی «زندگی و سیره امام حسین(ع) و نشاط معنوی» ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ در دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برگزار می شود.

محورهای این همایش جهت ارایه مقاله را سیره و زندگی امام حسین (ع) در متون دینی، تاریخی و ادبی (ادبیات تطبیقی)، سیره امام حسین (ع)، سرمایه فرهنگی- اجتماعی، سیره و زندگی امام حسین (ع) و نشاط معنوی در ادبیات معاصر عربی، سیره امام حسین (ع)، انقلاب اسلامی و انسجام ملی، سیره امام حسین، میراث کربلا و روش های انتقال آن به نسل جوان، میلاد امام حسین (ع) و ائمه معصومین (ع) و نشاط اجتماعی از منظر قرآن و عترت، راهکارهای تربیتی و آموزشی تبیین و گسترش سیره امام حسین (ع)، سیره امام حسین (ع) و مقدمه سازی ظهور، سیره و زندگی امام حسین (ع)، حکمرانی مطلوب و سلامت اداری تشکیل می دهند.

استادان، دانشجویان و پژوهشگران می توانند مقالات خود را جهت ارزیابی از تیرماه تا ۱۵ بهمن از طریق وب سایت همایش به نشانی http://sarvefestival.kerman.iau.ir ارسال نمایند.

گفتنی است، اختتامیه این همایش در تاریخ ۲۵ بهمن از ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات سما مقابل دانشگاه آزاد اسلامی جیرفت برگزار می شود.

کد خبر 1742076

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha