پیام تسلیت آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی در پی حادثه تروریستی کرمان

آیت الله  حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی در پیامی حادثه تروریستی کرمان را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری شبستان؛  پی حادثه تروریستی کرمان همزمان با سالروز ولادت حضرت زهرا(س) جمع زیادی از کودکان، بانوان و مردان به شهادت رسیدند. آیت الله  حاج شیخ محمدجواد فاضل لنکرانی در پیامی این حادثه دلخراج را تسلیت گفت، مشروح پیام ایشان در ادامه آمده است.

 بسم الله الرحمن الرحیم

حادثه بسیار دلخراش تروریستی در نزدیکی گلزار شهدای کرمان که منجر به شهادت جمع زیادی و مجروح شدن عده‌ای بی‌شمار در سالروز شهادت سردار بزرگ مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی، رخ داد همه انسان‌های با شرف و آزادگان و مؤمنان را داغدار نمود.

پر واضح است که این عمل ددمنشانه عمق کینه و دشمنی سازمانهای صهیونیستی و گروههای وابسته به آنان را نسبت به ملت امام حسین علیه السلام نشان می‌دهد، ریشه همه این کشتارهای وحشیانه را در میان رؤسای آمریکا و اسرائیل و کشورهای غربی باید جستجو نمود. تردیدی نیست که دشمنان انقلاب اسلامی و مقاومت از استمرار یاد سردار بزرگ مقاومت و مکتب او و حضور انبوه زائران مرقد او، وحشت و دلهره دارند که باید داشته باشند.

جنایتکاران بدانند با این جنایت بزرگ، مقاومت ملت‌های اسلامی بیشتر و مکتب شهید سلیمانی گسترده‌تر و رسیدن به اهداف عالیه انقلاب اسلامی نزدیکتر می‌شود. این حادثه را به محضر ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب و ملت شهید پرور ایران و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌نمایم.

امید آنکه هر چه زودتر عاملان و مسببان این حادثه شناسایی و با مجازات شدید آنان، قلوب همه مجاهدان و مردم را شاد نمایند. وسیعلم الذین ظلموا أی منقلب ینقلوبن.

پنجشنبه 14 دی ماه 1402 ـ محمدجواد فاضل لنکرانی

کد خبر 1742770

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha