همه زیرمجموعه‌های وزارت فرهنگ با جشنواره ملی تئاتر شبستان همکاری می‌کنند

دکتر اسماعیلی با تأکید بر اینکه نهضت بازگشت به مساجد یکی از رویکردهای اساسی این وزارتخانه است، گفت: همه زیر مجموعه‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با جشنواره تئاتر شبستان تعامل و همکاری دارند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ خبرگزاری شبستان، نشست خبری« محمد مهدی اسماعیلی"»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ظهر امروز شنبه ۲۳ دیماه با حضور اصحاب رسانه در سالن سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد .

در این نشست «محمد مهدی اسماعیلی»، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پاسخ به سئوال خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان مبنی بر اینکه ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای نخستین بار جشنواره تئاتر شبستان را برگزار می کند که با استقبال خوبی در استان ها مواجه شده است وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان نهاد متولی ستاد چه حمایتی می تواند از این جشنواره داشته باشد با توجه به اینکه این جشنواره با رویکرد هنر دینی برگزار می شود؟ گفت:  ما در حوزه مساجد برنامه محوری نهضت بازگشت به مساجد را داریم و همکاران من در ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد در این راستا برنامه های بسیار خوبی را تدارک دیده اند و در این زمینه هم همه بخش های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با یکدیگر تعامل دارند، از طرفی معاونت هنری ما و بخش های دیگر وزارتخانه نیز به صورت ویژه کار را دنبال می کنند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با ابراز امیدواری از اینکه استعدادهای درخشانی در حوزه مسجد وجود دارد، اظهار کرد: ما معتقدیم با وجود استعداد های بسیار خوبی که در حوزه فعالین هنری مساجد است و با یک برنامه قوی و منسجم می توانیم محصولات هنری خوبی تولید کنیم و شاهد بروز و ظهور منابع انسانی خوب و فرهیخته و هنرمند در مساجد باشیم.

کد خبر 1744151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha