معرفی متهمان دادگاه منافقین

صدیقه حسینی متهم ردیف پانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) و جزو رده‌های اول شورای رهبری و از نظر نظامی مسئول اول گروهک است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، صدیقه حسینی متهم ردیف پانزدهم دادگاه رسیدگی به اتهامات اعضای سازمان مجاهدین (منافقین) است. او از لحاظ تشکیلاتی جزو رده‌های اول شورای رهبری و از نظر نظامی مسئول اول گروهک است و طی سال‌های گذشته جزء نیروهای خارج کشوری منافقین به شمار آمده و در سال ۱۳۷۴، همراه با مریم رجوی به مقر تشکیلات در عراق ملحق می‌شود. 

از جمله فعالیت‌ها و مسئولیت‌های او عبارت است از رئیس شاخه‌ی نظامی گروهک تروریستی منافقین، سخنران نشست‌های ایدئولوژیک و محفلی برای اعضای تشکیلات، معاون پشتیبانی اطلاعاتی شاخه‌ی نظامی منافقین در عملیات تروریستی نظامی مروارید، از مسئولان ستاد داخله‌ی مردان در مقر اشرف و مسئول اول گروهک در سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۸۶. 

مشارالیها در حال حاضر مسئول بخش سایبری هدایت کانون‌های شورشی تشکیلات و مسئول بخش مردان در آلبانی است.

ضمناً به دلیل جنایت‌های ارتکابی از سوی نامبرده در قالب همکاری با رژیم بعث و همچنین به اتهام آدم ربایی در تاریخ ۲۰۰۸/۰۱/۲۲ میلادی حکم جلب او، عباس داوری و مژگان پارسایی، توسط قاضی دادگاه جنایی بغداد صادر شده است.

کد خبر 1744369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha