حضور در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خود مردم و کشور است

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت:حضور مردم در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خود و کشور است و این انتخابات فقط برای ایران اسلامی نیست بلکه در ابتدا ثمراتش به خود ما باز می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته با اشاره به همه پهپادی به مقر جیش الظلم پاکستان با اشاره به ارتباط برادری و دوستی ایران و کشور همسایه پاکستان اظهارداشت: نمی توان حملات انتحاری گروهک تروریستی جیش الظلم را در ایران فراموش کرد و سپاه مقر این دشمنان دیرین مردم ایران اسلامی را مورد هدف قرار داد و آنها را به زباله دان تاریخ فرستاد.

وی در ادامه گفت: شلیک موشک با برد ۱۲۰۰کیلومتر به مقرر گروهک موساد و داعش در عراق و سوریه ضمن نابودی دشمنان پیامی داشت که مخاطبان ان بخوبی دریافت کردند. فاصله بین ایران و تلاویو ۱۲۰۰ کیلومتر است و بداند در صورت مداخله در مسائل کشور و یا به فکر ضربه زدن به مسائل امنیت ایران باشد در تیر راس موشکهای سپاه است.
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه با اشاره به دیدار اخیر با رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) بیان داشت:  رهبری در دیدار با ائمه جمعه کشور با اشاره به اهمیت نمازجمعه آنرا مظهر همدلی و هم افزایی بیان داشتند و در سخنانشان از کلیدواژه مردم به صورت مستمر استفاده فرمودند.
حجت الاسلام جوکار در ادامه تاکید کرد: در نگاه رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) مردم صاحب و مالک کشور و انقلاب هستند و از ۴حق و تکلیف چون آگاهی، نظارت، مشارکت و همگامی برخوردار هستند که این نقطه مقابل نظام شاهنشاهی است که کثرت در حکومت را مدیون بیسواد ماندن مردم می دانست.
خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه تصریح کرد: در هندسه نظام جمهوری اسلامی ایران دین ضلع نخست و رهبری ضلع دوم و مردم ضلع سوم ان هستند. حضور مردم در انتخابات یعنی تعیین سرنوشت خود و کشور است و این انتخابات فقط برای ایران اسلامی نیست بلکه در ابتدا ثمراتش به خود ما باز می گردد. ان شاالله با حضور پرشور مردم و اجرای وظیفه شرعی و قانونی با انگشتمان چشم دشمنان را کور و نابود کنیم.

کد خبر 1745061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha