رژیم صهیونستی تا کنون خود را در نقاب هولوکاست پنهان کرده بود

حسینی با بیان اینکه قدرت پوشالی اسرائیل و اینکه او یک جانور موزی است، دو پیام مهم مخابره شده به جهان از واقعه هفتم اکتبر است، گفت: از هفتم اکتبر به عنوان یک زلزله بزرگ قرن اخیر یاد می شود که از لحاظ انسانی، بسیار فاجعه بار بود. این دو مساله، بزرگترین پیام برای دنیا و قرن معاصر است.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر «سید صادق حسینی» مدیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دهلی نو در گفتگو با خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری شبستان گفت: طوفان الاقصی حادثه ای بی نظیر در نوع خود از لحاظ شجاعت، هیمنه، قدرت و صلاحیت است که مظلومیت فلسطین را نشان داد و عین اقتدار را برای دنیا صادر نمود.

وی اظهار کرد: شاهد هستید که اسرائیل با این همه هیمنه یک قدرت پوشالی را در این ۷۰ سال در دنیا درست کرده بود که اکنون کاملا از بین رفته است. به گونه ای که وزیرخارجه امریکا گفت: ما امروز به این نتیجه رسیدیم که اسرائیل به خودش متکی نیست.

حجت  الاسلام حسینی در ادامه افزود: آن اسرائیلی که هر روز ایران، منطقه و کشورهای دیگر را تهدید می کرد، اکنون تهدید او نتیجه ای جز کشتن زنان و کودکان نداشته است. دستاورد دیگری که در این صد روز اخیر داشته این بوده که به اذعان همه دنیا، اسرائیل تا کنون خود را در لاف و نقاب هولوکاست پنهان کرده بود ولی الان همه این نقاب ها برداشته شده و امروز اسرائیل به منفورترین موجود در دنیا تبدیل شده است.

مدیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دهلی نو در ادامه تصریح کرد: کسی که آزاده و انسان است، می فهمد و می داند که اسرائیل بدون قدرت اروپایی و غربی نمی تواند رو پای خودش بایستد و این رژیم یک جانور موزی است که باید در سر جایش نشانده شود لذا این نگاه در جهان تثبیت شد نه اینگه فقط چیزی گفته شود و از کنارش به راحتی رد شوند.

وی با بیان اینکه قدرت پوشالی اسرائیل و اینکه او یک جانور موزی است، دو پیام مهم مخابره شده به جهان از واقعه هفتم اکتبر است، بیان کرد: از هفتم اکتبر به عنوان یک زلزله بزرگ قرن اخیر یاد می شود که از لحاظ انسانی، بسیار فاجعه بار بود. این دو مساله ، بزرگترین پیام برای دنیا و قرن معاصر است که تعاملات و رقابت با کشورهای دیگر متزلزل  شده و لذا نتیجه خوبی خواهد داشت.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به وظیفه کشورهای اسلامی در قبال مردم فلسطین و جنگ غزه خاطر نشان کرد: وظیفه شرعی، دینی، انسانی و اخلاقی ما حمایت از مردم غزه و ایستادن در مقابل اسرایئل است. هر کس به نوبه خود می تواند سهمی در این دفاع داشته باشد. برخی با داشتن قدرت لسان و قلم مانند من و برخی هم با داشتن قدرت حکومتی باید این وظیفه دینی را به انجام برساند.

وی ادامه داد: حداقل کاری که دولت های اسلامی می توانستند برای حمایت از فلسطین انجام دهند، قطع ارتباط با اسرائیل بود که متاسفانه بیشتر کشورهای اسلامی از این وظیفه شرعی، دینی، اخلاقی و انسانی سر باز زدند. بدون شک هر جنایتی که در سطح دنیا رخ می دهد، حاکمان و دولت های عربی و اسلامی بایستی در نزد پروردگار و تاریخ پاسخگو باشند.

مدیر مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در دهلی نو گفت: پیش بینی وضعیت اسرائیل را همه می دانند. رژیم صهیونستی تا دیروز ادعا می کرد که آسیب پذیر نیست اما امروز از هر طرف آسیب می بیند. یعنی یک سوراخ را پر می کند، سوراخ دومی باز می شود. این یک مفهوم سیاسی است.

کد خبر 1745318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha