شکست راهبرد دشمن با مشارکت حداکثری در انتخابات رقم می‌خورد

حجت الاسلام نوفرستی گفت: قطعاً راهبرد دشمن با حضور پرشور و حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات پیش‌رو شکسته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام غلامحسین نوفرستی ظهر امروز (۶ بهمن) در خطبه‌های نماز جمعه شهر بیرجند اظهار کرد: حضور مومنین در امر اعتکاف از ثمرات انقلاب اسلامی است که امسال بیش از ۲۰ هزار نفر در سراسر استان معتکف شدند و  این افزایش ۸۰ درصدی معتکفان نسبت به سال قبل بسیار جای شکرگذاری دارد.

وی با اشاره به حضور پررنگ نوجوانان و جوانان در آئین معنوی اعتکاف، ادامه داد: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و همین مردم مومن بودند که زمینه پیروزی را فراهم کردند.

امام جمعه موقت بیرجند با تبریک میلاد حضرت علی(ع)، بیان کرد: حضرت محمد(ص) برای حفظ اسلام هرگونه سختی را تحمل کرد و حضرت علی(ع) اولین شخصیتی است که به پیامبر اسلام ایمان آورد.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه امروز هر چه جلوتر می‌رویم آثار و برکات انقلاب اسلامی بیشتر خودش را در سطح جهان نشان می‌دهد، گفت: امروز نخبگان و خواص جامعه باید به دنبال نجات باشند و تبیین‌گری داشته باشند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه راهبرد دشمن کاهش مشارکت در انتخابات پیش‌رو است، تأکید کرد: شرکت در انتخابات از تکالیف شرعی و انقلابی است که نتیجه آن عظمت اسلام و امنیت ملی و در سطح منطقه است.

امام جمعه موقت بیرجند با یادآوری پیوند مردم با ولایت بعد از فتنه ۸۸، گفت: قطعاً راهبرد دشمن با حضور پرشور و حداکثری مردم ایران اسلامی در انتخابات شکسته می‌شود.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با بیان اینکه انسان مومن رفتار و اخلاقش صادقانه است، ادامه داد: هر کسی مطیع خدا و رسول(ص) و ائمه اطهار(ع) شود به فوض عظیم راه پیدا می‌کند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه خداوند زمینه معرفت را در وجود انسان قرار داده است، افزود: امانت الهی همان قابلیت تکامل به صورت نامحدود، آمیخته با اراده و اختیار، و رسیدن به مقام انسان کامل و بنده خاص خدا و پذیرش ولایت الهیه است.

کد خبر 1746284

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha