کسب فیض از خانواده معظم شهدای طلبه

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی‌صادق با حضور در منزل سه خانواده شهید از مقام شامخ شهدا و روحانیت تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از مدیریت حوزه های علمیه استان تهران، در آستانه برگزاری کنگره بزرگ شهدای پایتخت و همچنین بزرگداشت ۵۸۰ طلبه شهید تهران بزرگ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رحیمی‌صادق مدیر حوزه علمیه استان تهران با حضور در منزل سه خانواده شهید از مقام شامخ شهدا و روحانیت تجلیل کرد. 

در این برنامه که حجت‌الاسلام حسینی مسئول امور طلاب و حجت‌الاسلام قربانخانلو مسئول ارتباطات‌ و بین‌الملل نیز حضور داشتند از خانواده شهیدان طلبه امیر و محمد عرب فشافویه و خانواده طلبه شهید مجتبی ابوالحسنی و همچنین خانواده طلبه شهید محمد و مجید حسنی بازدید به عمل آوردند.

در این دیدار معنوی از فضائل و مقامات علمی و معنوی این شهدا خاطرات جالبی ذکر گردید و خانواده شهدا از تهجدهای شبانه، سخت کوشی در درسها و علاقه وافر شهدا به نظام و انقلاب اسلامی گفتند و از همسنگران طلبه این شهدا خواستند تا ادامه دهنده راه این شهیدان باشند و نگذارند پرچم این شهدا بر زمین بماند.

 در پایان با اهدای لوح سپاس و هدیه از این عزیزان برای شرکت در مراسم بزرگداشت شهدای روحانی که فردا سه‌شنبه ۱۰ بهمن در حرم مطهر حضرت امام خمینی ره برگزار می‌گردد دعوت به‌عمل آمد.

کد خبر 1747052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha