حضور گسترده مردم در انتخابات نقشه دشمنان را خنثی می‌کند

حجت الاسلام مدبر گفت: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات به رغم مشکلات موجود، یکی از موارد بسیار مهمی است که نقشه دشمنان را نقش برآب می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در دیدار اعضای ستاد برگزاری پیاده روی بزرگ دهه فجر جهرم گفت: در سایه الطاف الهی فرصت توفیق و نزدیک کردن قلوب مردم به هم فراهم می شود.

وی اظهار داشت: دشمن در همه حال در کمین است تا بتواند بر چهره این مردم و دین و کشورشان چنگ بیاندازد و لذا نبایستی اجازه داد این فرصت برای آنان فراهم شود.

امام جمعه جهرم بیان کرد: حضور گسترده مردم در صحنه انتخابات به رغم مشکلات موجود، یکی از موارد بسیار مهمی است که نقشه دشمنان را نقش برآب کرده و از فشار آنان خواهد کاست.

در این دیدار اعضا ستاد برگزاری پیاده روی بزرگ دهه فجر منطقه بلوار رهبری،ضمن قدردانی از حمایت ها و نگاه ویژه امام جمعه، گزارشی از فعالیت حوزه های مختلف در این منطقه ارائه دادند.

لازم به ذکر است پیاده روی بزرگ دهه فجر منطقه بلوار رهبری که با استقبال و حضور انبوه و گسترده مردم از نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود امسال و برای یازدهمین سال متوالی در روز جمعه ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار خواهد شد.

کد خبر 1747248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha