ایمان به قدرت الهی شکست دشمنان را در چهل و پنج سال گذشته رقم زده است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:امام خمینی، مقام معظم رهبری و شهدا علی الخصوص شهید سلیمانی ایمان داشتند که خدا بالاتر از همه قدرت ها است و دیدیم فتنه های دشمنان در چهل و پنج سال گذشته یکی پس از دیگری شکست خورده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام سید محمود نبویان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جمع مردم شهرستان ورامین در مسجد حضرت خدیجه(س) در شب دوازده بهمن ماه گفت: انقلاب ما انقلابی با شاکله اسلامی شکل گرفت ولی اسلام ما با اسلام کشورهای دیگر فرق داشت و دارد و ویژگی های اسلام ما که با نام اسلام ناب محمدی شکل گرفته است با اسلام آمریکایی و انگلیسی بسیار تفاوت دارد.
وی افزود: انقلاب اسلامی ما فقط عبادات خاصه آن نیست و اسلامی که ورامینی ها در پانزده خرداد بنا گذاردند اولین ویژگی آن مبارزه با استکبار جهانی است و هرگز کفار را ولی خود قرار نداد.
حجت الاسلام نبویان با اشاره به برخی تفکرات در خصوص تعامل با دشمنان اظهار داشت: در  دوران مختلف تمامی انبیا فقط خدا را ملاک برای مردم خود قرار دادند و کسانی که در کشور بدنبال رابطه با آمریکا بعنوان کدخدا  هستند قطعا طبق آیه قرآن خودش آمریکایی است و باید با بصیرت بدنبال حذف چنین افراد و تفکراتی باشیم.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اسلام ما بدین شکل است که اگر ظلمی بر مستضعفان عالم شکل گرفت فریاد مسلم بایستی بلند شود و به هواخواهی آنها به پا خیزند
وی عصبانی کردن استکبار جهانی از تفکر و اعمال خود را جزو اعمال صالح ذکر کرد و بیان داشت: حمایت از رهبر دینی در جامعه توسط مسلمین باعث تحریم ها بر علیه ما شده است و حمایت ما از مسلمان ستمدیده، عصبانیت دشمنان و خشنودی دوستان را ایجاد کرده است و گرفتن یقه ظالم در طول تاریخ اگر شکل می گرفت دیگر شاهد این همه ظلم نبودیم.
نایب رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی افزود: فرهنگ اهل‌بیت و حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در کمک به دیگران در کمک به مستمند آن است که طعام خود را به مسکین اعطا می کند و ما نیز باید در قبال مظلومان این‌گونه رفتار کنیم تا اسلام واقعی را اجرا کنیم. 
وی به قدرت استکباری آمریکا اشاره کرد و گفت: حمایت آمریکا از اسرائیل محور شرارت بودن این مستکبر را نشان می دهد و اجازه کشتار مردم اعم از زن و کودک را آمریکا صادر کرده است و این خوی وحشی گری اسرائیل با حمایت آمریکا عجین شده است. 
حجت الاسلام نبویان در خصوص مشکلات اقتصادی و گرانی دلار اظهار داشت: همه دنیا و کشورها بغیر از حدود ۵ کشور گاو شیرده آمریکا هستند و اگر تحریمی از سوی این کشور بر علیه ما اعمال می شود قطعا تمام دنیا همسو با او هستند و این تحریم ها با حمایت تمامی کشورها علیه ما همراه بوده است و در بحث نظامی و رسانه ای تمامی تسلیحات و رسانه ها تحت اختیار این کشور هستند و ما باید بدانیم با چه کشوری سرشاخ هستیم. 
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: آمریکا در طول انقلاب اسلامی با این قدرت بزرگش  همیشه از مردم و نظام اسلامی شکست خورده است و میلیارد ها دلار برای شکست ایران هزینه کرده است ولی نتوانسته ذره ای به هدف خود نزدیک شود. 
وی در پایان تئوری ایمان به خدا را عامل پیروزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: امام خمینی، مقام معظم رهبری و شهدا علی الخصوص شهید سلیمانی ایمان داشتند که خدا بالاتر از همه قدرت ها است و دیدیم فتنه های دشمنان در چهل و پنج سال گذشته یکی پس از دیگری شکست خورده است.

کد خبر 1747425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha