از «صبح اعدام» تا «صبحانه با زرافه ها»  در «باغ هنر» رادیو ایران

عبدالله علایی از پرداختن برنامه «باغ هنر» به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: این برنامه به پوشش خبری و حاشیه‌های این این رویداد هنری می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان،  برنامه  «باغ هنر»  همزمان با برگزاری چهل و دومین جشنواره فیلم فجر از محل برگزاری این جشنواره از ساعت ۱۶:۰۰  از رادیو ایران تقدیم علاقه مندان می شود.

عبدالله علایی، تهیه کننده برنامه «باغ هنر»  درباره  رویکرد این برنامه در پرداختن به  اخبار و حاشیه های چهل و دومین جشنواره فیلم و فجر  به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت : امروز شنبه ۱۴ بهمن سومین روز چهل و دومین جشنواره فیلم فجر حال و هوایی سینمایی فوتبالی دارد و در کنار اکران فیلم‌هایی چون «صبح اعدام» ، «شه‌سوار» «قلب رقه» و «صبحانه با زرافه ها» به دلیل برگزاری فوتبال بین ایران و ژاپن در جام ملت های آسیا حال و هوایی فرهنگی ورزشی به خود می‌گیرد.

وی اظهار کرد: امروز از ساعت ۱۳ اهالی رسانه به تماشای فیلم‌ «صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی می‌نشینند و در ادامه حسین نمازی با «شه سوار» به خانه جشنواره می آید و در ادامه فیلم های «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و «صبحانه با زرافه ها» به کارگردانی سروش صحت به روی پرده نقره ای می روند.

علایی افزود: در برنامه امروز نیز با حضور عوامل فیلم های اکران شده به نقد و بررسی فیلم ها خواهیم پرداخت.

پایان پیام/

کد خبر 1747908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha