دشمنان در دوران انقلاب، حتی یک پیروزی برعلیه نظام اسلامی در کارنامه خود ثبت نکرده‌اند

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی بطور مداوم نبرد حق و باطل در جریان بوده است و از ابتدای نهضت به این انقلاب حمله شد ولی حتی یک پیروزی دشمن ما نمی تواند نام ببرد که بر آن دست یافته شده باشد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکشنبه شب(۱۵ بهمن ماه) در همایش اصناف و بازاریان دهه مبارک فجر در جمع مردم شهرستان ورامین گفت:شما مردم ورامین انجام به تکلیف را بخوبی ادا کردید و در پانزده خرداد با بصیرت مثال زدنی خود یک ایران را خواب بیدار کردید، پس از پیروزی انقلاب اسلامی بطور مداوم نبرد حق و باطل در جریان بوده است و از ابتدای نهضت به این انقلاب حمله شد ولی حتی یک پیروزی دشمن ما نمی تواند نام ببرد که بر آن دست یافته شده باشد.  

وی افزود: وقتی انقلابی خدایی و بر اساس موازین اسلامی باشد اینچنین بارور می شود و شما مردم ورامین  سهم بزرگی در این پیروزی دارید که در شصت سال قبل نهال آن را کاشتید.  
سردار فدوی نقش مردم در استحکام نظام اسلامی ستود و بیان داشت: سربلندی ما در چهل و پنج سال گذشته بخاطر شما مردم است و خدا این را ضمانت نموده است که من طرفدار جبهه حق هستم و اگر این اتفاق برعکس بود قطعا این ها بدست نمی آمد.  
جانشین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: جبهه استکبار متحد الشکل برعلیه ما دسیسه می کنند و در هیچ مقطعی این چنین دشمنی برعلیه ملتی ثبت نگردیده است و خود این دشمنان به شکست اذعان دارند و در مسئله نظامی حتی یک تیر به سمت این کشور شلیک نکرده اند و این فقط و فقط بخاطر وعده الهی است که در قرآن کریم به آن اشاره شده است که خداوند متعال به حزب الله وعده پیروزی نهایی را داده است.  
وی بیان داشت: آمریکا همیشه در تمامی قضایا قیافه حق به جانب داشته است و بدنبال همراهی ایادی خود علیه مظلومان عالم بوده است و هرگز از مظلومی دفاع نکرده است و با خفت و خواری طوری وانمود کرده است که ایران عامل تنش در منطقه است در حالیکه شصت سال قبل امام راحل ما اسرائیل را غده سرطانی منطقه نامید و اکنون دنیا فهمیده است بصیرت ما شصت سال از تمامی دنیا جلوتر بوده است.  
سردار فدوی خیزش دنیا علیه اسرائیل را نتیجه افشاگری های جبهه حق انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: مردم دنیا اکنون شعارهای انقلاب اسلامی را علیه آمریکا و اسرائیل سر می دهند و فهمیده اند که آمریکا هفتاد و پنج سال آنها را در خصوص قضیه اسرائیل فریب داده است.  
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد انتخابات گفت: هدف دشمن از القای عدم حضور در انتخابات بخاطر بازهم بخاطر اشتباه محاسباتی آنها بوده است و اگر پرشور تر در این انتخابات شرکت کنیم که خواهیم کرد قطعا شکست دیگری در کارنامه آنها ثبت خداهد شد.
وی افزود: اشتباه محاسباتی دشمن قطعا برای ما خسارت داشته است و شهادت حدود دویست هزار شهید در کشور بخاطر اشتباه محاسباتی دشمن بود و بدانند اگر بازهم چنین خطایی انجام دهند این ملت استوارتر از قبل خواهند ایستاد و در قضیه انتخابات هم اینگونه خواهد بود که بازهم دشمنان را با حضور حداکثری خود تنبیه خواهند نمود.  
سردار فدوی عنوان کرد: قانون اساسی ما بر متن دین مبین اسلام است و ما مدافع مظلوم و مقابل ظالم هستیم و در قضیه فلسطین ما دست آنها را پرکردیم و پس از ۱۲۰ روز هنوز موشک از داخل غزه به اسرائیل شلیک می شود، هنر خبیثان عالم ریختن بمب برسربی دفاعان عالم است و از طرف دیگر یمن قهرمان  را شاهد هستیم که مقابل کشورهای حامی اسرائیل خونخوار ایستاده است و این بخاطر الگوپذیری از مقاومت مردم ایران است.
وی در پایان بیان داشت: اگر مشکل اقتصادی و معیشتی داریم بخاطر اینکه پای آن نایستادیم و برای آن  حل شدن آن باید سختی هارا تحمل کنیم و عمل به قائده های الهی و بهره گیری از قرآن و عمل به دستورات مبین اسلام و نگاه به توانمندی های انسانی خودمان قطعا پیروز خواهیم شد و اگر اینگونه شد به یقین مانند سایر توانمندی هایمان در موضوع اقتصادی الگوی دنیا خواهیم شد.

کد خبر 1748164

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha