«باغ هنر»؛ پرداخت به چالش‌های فیلم فجر۴۲

گودرزی با بیان اینکه برنامه «باغ هنر» به چالشی‌ترین و فرهنگی ترین برنامه صدا و سیما تبدیل شده است، گفت: این برنامه ضمن معرفی فیلم های جشنواره فجر، به تبیین سیاست‌های نظام درباره سینما و گفت وگو با مدیران سینمایی و هنرمندان و منتقدان فیلم می‌پردازد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، برنامه «باغ هنر» رادیو ایران هر روز از محل برگزاری جشنواره فیلم فجر، از ساعت ۱۶ تا ۱۶:۴۵ تقدیم علاقه مندان و سینمادوستان می شود.

«یدالله گودرزی»، مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران  درباره  برنامه «باغ هنر»  که از کاخ جشنواره فیلم فجر پخش می شود، به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: ما در برنامه «باغ هنر» که مجله فرهنگی، هنری و ادبی رادیو ایران است به مباحث مختلف فرهنگی به صورت چالشی می پردازیم. برای جشنواره فیلم فجر به صورت حضوری در کاخ جشنواره حضور داریم. در برنامه باغ هنر ضمن معرفی فیلم های جشنواره، به تبیین سیاست های نظام درباره سینما و گفت وگو با مدیران سینمایی و هنرمندان و منتقدان فیلم می پردازیم.

مدیر گروه فرهنگ و تمدن رادیو ایران در پاسخ به این سئوال که وجه تمایز برنامه باغ هنر با سایر برنامه هایی که جشنواره فیلم فجر را پوشش می دهند چیست، تصریح کرد: باغ هنر تبدیل به برنامه برندی شده است، چون چالشی ترین و فرهنگی ترین برنامه صدا و سیماست؛ چالشی بودن برنامه مهم ترین وجه آن نسبت به دیگر برنامه های شبکه های رادیویی است.

وی افزود: این برنامه قبلا با عنوان «کافه هنر» روی آنتن می رفت با توجه به پاسداشت زبان و ادبیات فارسی و راه اندازی جشنواره آیین سخن، برنامه به «باغ هنر» تغییر کند. حدود ۵ تا ۶ سال که روی آنتن رادیو ایران و جای خودش را بین مخاطبان باز کرده است؛ ما در حوزه فرهنگ هر چقدر تلاش کنیم، رضایت بیشتری  کسب می کنیم.

پایان پیام/

کد خبر 1748474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha