نمایش «نوزده، نود و نه» ایوب آقاخانی در تالار چهارسو

نمایش «نوزده، نود و نه» به نویسندگی و کارگردانی از ایوب آقاخانی از ۱۹ بهمن ماه در تالارچهارسو تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از حوزه هنری، نمایش «نوزده، نود و نه» تولید حوزه هنری است که به قلم ایوب آقاخانی در راستای ایثار و فداکاری کادر پزشکی و پرستاری که در حوزه درمان ویروس کرونا تلاش کردند، نوشته شده است.  

این اثر نمایشی که بیست و ششمین نمایش صحنه‌ای ایوب آقاخانی در مقام کارگردان است، با فضایی جادویی و نقش‌آفرینی ویدا جوان، سپند امیر سلیمانی، الهه شه‌پرست، ابوالفضل جمشیدی و میثم میرزایی به بحرانی می‌پردازد که تمام کشورهای جهان را درگیر کرده است.

عوامل «نوزده، نود و نه» عبارتند از:

نویسنده و کارگردان: ایوب آقاخانی، طراح صحنه: سینا ییلاق‌بیگی، طراح چهره‌پردازی: الهام صالحی، طراح لباس: فاطیما صفری، طراح نور: رضا خضرایی، موسیقی و طراح جلوه‌های شنیداری: فرشاد آذرنیا، برنامه‌ریز و مدیرتولید: مهرنوش بیگ‌زاده، دستیار کارگردان: هلن بهرامی، مدیر صحنه: محسن نصراله، منشی صحنه: یاسمین آقاخانی، مدیر تبلیغات: صدف رضاپور، مدیر رسانه: مریم قربانی‌نیا، مشاور پروژه: امین آذریان، مجری طرح: علی بهرامی.

گفتنی است، نمایش «نوزده، نود و نه» نوشته و کاری از ایوب آقاخانی از ۱۹ بهمن ماه تا ۲۴ اسفندماه هر شب ساعت ۲۰ در تالار چهارسو تئاترشهر روی صحنه می‌رود.

کد خبر 1748693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha