ضرورت الگوپذیری از پیامبر خوبی‌ها در راستای الگو شدن در دنیا

حجت الاسلام مدبر گفت: ملت و نظامی که خود را امت پیامبر اسلام (ص) می دانند باید علاوه بر الگوپذیری از کسی که خداوند در قرآن کریم از او به عنوان اسوه حسنه یاد کرده است، در تمامی جهات در دنیا الگو باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فارس، حجت الاسلام محمدحسین مدبر در آیین جشن مبعث پیامبر(ص) که در کانون فرهنگی هنری سلاله پاکان برگزار شد ضمن گرامیداشت و تبریک این عید فرخنده و همچنین ایام الله مبارک دهه فجر از عید مبعث به عنوان عید آغاز رسالت حضرت ختمی مرتبت(ص) و عید دین مبین اسلام یاد کرد و با اشاره به سخنان، تاکیدات و آرمان های امامین انقلاب بیان داشت: اگر چه یکی از این آرمان های مقدس، «جمهوری اسلامی» است و برای آن کارها و قدم های مهمی برداشته شده است اما تا جمهوری اسلامی واقعی فاصله زیادی داریم و برای رسیدن به این هدف مقدس باید به سمت قله حرکت کنیم.
 
امام جمعه جهرم ضمن نقد برخی شعارهای احزاب مختلف تحت عنوان راست و چپ و اعتدال و غیره در دوران مسئولیتشان در جمهوری اسلامی افزود:  ملت و نظامی که خود را امت پیامبر اسلام (ص) می دانند باید علاوه بر الگوپذیری از کسی که خداوند در قرآن کریم از او به عنوان اسوه حسنه یاد کرده است، در تمامی جهات در دنیا الگو باشد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود یاد و خاطره امام جمعه فقید،ولایی و انقلابی جهرم،مرحوم ‌آیت الله حاج سیدحسین آیت اللهی را گرامی داشته و اظهار داشت:  همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست، نام جهرم نیز بدون نام مرحوم آیت الله حاج سیدحسین آیت اللهی،که به ما درس ولایت ، شهامت، شجاعت و ... داد در هیچ جای ایران شناخته شده نیست.

حجت الاسلام مدبر تاکید کرد از آنجا که در کنار هر مرد موفق یک بانوی موفق وجود دارد ما نمی توانیم از نقش  مرحومه همسر آیت الله حاج سیدحسین آیت الهی یاد نکنیم، کسی که بانوی انقلاب در این دیار و مادر دارالمومنین جهرم بود .

تلاوت قرآن کریم، خوش آمد گویی به امام جمعه محترم جهرم از طرف هیات امنا و نمازگزاران مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) و کانون فرهنگی هنری سلاله پاکان و مدیحه سرایی عید سعید مبعث از دیگر برنامه های این جشن نورانی در شب عید سعید مبعث در مسجد حضرت صاحب الزمان (عج) بود .
 

کد خبر 1748938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha