یزد، شهر خانواده شد

در پی تفاهم معاونت رییس جمهور در امور زنان و خانواده و شهرداری یزد، این شهر به عنوان اولین شهر دوستدار خانواده کشور معرفی شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، طی مراسمی که ۱۹ بهمن‌ماه با حضور انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده برگزار شد، تفاهم‌نامه یزد دارالعباده شهر خانواده بین این معاونت و شهرداری یزد با محوریت خانواده‌محوری و برجسته‌سازی الگوی راستین از زنان و خانواده به امضا رسید. همچنین پوستر این طرح رونمایی شد.

معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در آیین امضاء تفاهم نامه و همچنین جشن خانواده در یزد گفت: شهر قنات و قنوت و قناعت یزد همواره در بسیاری از خصلت های خوب زبانزد کشور بوده و خوشحالیم که در زمینه خانواده نیز به عنوان یکی از اولین شهرها به عنوان دوستدار خانواده معرفی می شود.

انسیه خزعلی، ضمن تبریک مبعثت حضرت رسول اکرم(ص) افزود: پیامبر گرامی اسلام (ص) همواره به خانواده توصیه داشتند و زنان را به ازدیاد نسل و فرزند آوری سفارش می کردند و فرمودند من به تعداد امتم مباهات می کنم و ما نیز باید در مقابل هجمه هایی که خانواده های اسلامی و ایرانی را هدف قرار داده هوشیار باشیم.

وی تأکید کرد: امیدوارم با امضای این تفاهم نامه زمینه تقویت بیشتر بنیان خانواده در کشور و استان یزد فراهم شده و با نتیجه موفقی که در این شهر به دست می آید بتوان به عنوان الگو به دیگر استان ها نیز اعلام و معرفی نمود.

یزد، شهر خانواده شد

کد خبر 1749025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha