«ایران استوار» راوی احساسات مردمی درباره انقلاب می‌شود

کوچک‌زاده از پخش ویژه‌برنامه «ایران استوار»  همزمان با یوم‌الله ۲۲ بهمن از محل برگزاری راهپیمایی مردمی و به صورت زنده خبر داد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، ویژه برنامه «ایران استوار» یکشنبه، ۲۲ بهمن از ساعت ۸ صبح به صورت زنده از محل استودیو شماره ۲ این شبکه واقع در خیابان آزادی نبش کوچه نورافکن به روی آنتن می رود، این برنامه به تهیه کنندگی فرهاد دهنوی و اجرای حسین شریفی، حمید عبیری و امین خرمی پخش می شود.

رضا کوچک زاده،  مدیر شبکه رادیویی گفت وگو درباره ویژگی های ویژه برنامه ایران استوار در روز پیروزی انقلاب اسلامی به خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان گفت: مهمترین رسالت یک رسانه که گویای اصالت کارکردی آن در تمامی ساحات است پرداختن به اصول و مبانی نظام حاکم بر هر کشوری است، ۲۲ بهمن هر سال نیز برای ما یادآور حماسه پرشور مردم شریفی است که هوشمندانه به عرصه آمدند و تاریخ ساز شدند.

وی افزود: در آستانه چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه «ایران استوار» از رادیو گفت و گو، در اقدامی ابتکاری و مردمی، به استقبال راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن می‌رود. این برنامه که در روز ۲۲ بهمن از غرفه  رادیو گفت و گو واقع در خیابان آزادی نبش کوچه نورافکن پخش می‌شود، با انعکاس شور و حماسه مردم در این راهپیمایی عظیم، به روایت حماسه‌ای دیگر از حضور ملت ایران در صحنه انقلاب خواهد پرداخت.

مصاحبه‌های متعدد مردمی، نبض تپنده ایران استوار

کوچک زاده بیان کرد: برنامه "ایران استوار" در روز ۲۲ بهمن، با مصاحبه‌های متعدد مردمی از اقشار مختلف جامعه، به صدای مردم ایران تبدیل خواهد شد. از پیرمردان و پیرزنانی که خاطرات انقلاب را در سینه دارند تا جوانان و نسل پنجمی‌هایی که شور و اشتیاق خود به انقلاب را به نمایش می‌گذارند، همه و همه در این برنامه روایتگر حماسه حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن خواهند بود.

گزارشگران شهرستان‌ها، راویان حماسه از سراسر ایران

مدیر رادیو گفت و گو بخش دیگر این برنامه را نیز معرفی کرد و در اهمیت آن گفت: برنامه "ایران استوار" در روز ۲۲ بهمن، با گزارشگران خود در سراسر کشور ارتباط برقرار خواهد کرد و از شور و حماسه مردم در شهرهای مختلف ایران گزارش خواهد گرفت. این برنامه به انعکاس حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن از اقصی نقاط ایران، از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب کشور خواهد پرداخت.

مسئولین، مهمانان ویژه ایران استوار

وی افزود: این برنامه در روز ۲۲ بهمن، با حضور مسئولین مختلف کشور، به بررسی دستاوردهای انقلاب اسلامی در ۴۵ سال گذشته خواهد پرداخت. مسئولین در این برنامه به بیان دیدگاه‌های خود درباره انقلاب اسلامی و چشم‌انداز آینده کشور خواهند پرداخت.

نقش مردم، صدای مردم

کوچک زاده  با تأکید بر نقش مردم در انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: برنامه ایران استوار به صدای مردم ایران تبدیل خواهد شد. این برنامه به انعکاس نظرات و دیدگاه‌های مردم درباره انقلاب اسلامی و مسائل مختلف کشور می پردازد.

غرفه پرهیاهوی رادیو گفت و گو

مدیر رادیو گفت و گو با اشاره به اینکه در رادیو گفت و گو از همه اقشار میزبانی خواهیم کرد،تصریح کرد: این شبکه در روز ۲۲ بهمن، با برپایی غرفه‌ای در مسیر راهپیمایی، با مردم حاضر در راهپیمایی ارتباط برقرار خواهد کرد. در این غرفه، برنامه‌های زنده رادیویی با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد و به سوالات مردم پاسخ داده خواهد شد. در این غرفه مصاحبه های متنوعی همراه با جوایز نفیس طراحی شده است.

نسل پنجمی‌ها، طلایه‌داران آینده انقلاب

کوچک زاده یکی از سرمایه های موجود برای ادامه راه انقلاب را نسل پنجمی ها معرفی کرد و از توجه ویژه این شبکه به این نسل خبر دادو ازفود: برنامه "ایران استوار" در روز ۲۲ بهمن، به نقش نسل پنجمی‌ها در انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. این برنامه به گفتگو با نسل پنجمی‌ها درباره انقلاب اسلامی و انتظارات آنها از آینده کشور خواهد پرداخت.

زنان، نیمی از پیکر انقلاب

وی در پایان با دعوت از مردم برای حضور در غرفه رادیو گفت و گو در روز ۲۲ بهمن، خاطرنشان کرد: در این برنامه، فرصتی برای گفتگو با مردم و مسئولین و انعکاس نظرات و دیدگاه‌های آنها درباره انقلاب اسلامی در نظرگرفته شده، همچنین در این برنامه، به نقش زنان در انقلاب اسلامی و به گفتگو با زنان انقلابی و بررسی دستاوردهای زنان در ۴۵ سال گذشته خواهد خواهیم پرداخت.


گفتنی است، علاقه مندان می توانند این شبکه رادیویی را روی موج fm ردیف ۱۰۳.۵ مگاهرتز شنونده باشند.
 
پایان پیام/

کد خبر 1749040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha