حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مایه سرافرازی کشور می شود

امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران از جایگاه خاصی در منطقه برخوردار هستیم و حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مایه سرافرازی کشور می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران، حجت الاسلام داود محمدیاری امام جمعه منطقه خیرآباد شهرستان ورامین ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این هفته ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روزهایی که در پیش داریم روزهای مبارکی است که با آغاز ماه مبارک شعبان وارد ماهی می شویم که متعلق به مولایمان رسول الله است و ماه شادی است که ولادت عزیزان خدا در این ماه قرار گرفته است.
وی با اشاره به دهه فجر، گفت: ماه شعبان امسال مصادف شده با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران که این مهم را به فال نیک می گیریم که از این به بعد انقلاب ما یک گام بلند دیگری برای اقتدار خودش برداشته است.
امام جمعه خیرآباد افزود: امروز حضور شما مردم در عرصه های مختلف به خصوص در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مایه سرافرازی و قوت مجدد برای اقدامات پرشور و پرقدرت است که اگر حضور ما در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات پرشور بود باعث ایمن شدن کشور از گزند حوادث این شیاطین روزگار است که مقام معظم رهبری فرمودند اگر امنیت می‌خواهید حضور پر رنگ در انتخابات داشته باشد زیرا یکی از علامات مومن حضور در مجامع سیاسی است.
حجت الاسلام محمدیاری بیان کرد: اگر می‌خواهیم این انقلاب زنده و سربلند بماند باید در صحنه انقلاب حضور داشته باشیم تا نقشه های شوم دشمنان این نظام و انقلاب نقش برآب شود.
وی خاطرنشان کرد: از همه مردم شهید پرور منطقه خیرآباد دعوت می‌کنم تا در راهپیمایی ۲۲ بهمن همراه با خانواده خودشان حضور پیدا کنند زیرا دشمن چشم دیدن چنین اجتماعات مردم را ندارد.
خطیب جمعه خیرآباد گفت: اگر پای کار نظام و انقلاب نباشیم و نسبت به آن بی تفاوت باشیم بدانید آن روز دشمن همه چیز را از ما می گیرد همان طور که در قبل از انقلاب در ذلت به سر می بردیم اما امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران از جایگاه خاصی در منطقه برخوردار هستیم و پیش به سوی قله های پیشرفت حرکت می‌کنیم و از هر روز دیگر این مردم در راهپیمایی ها و مراسمات انقلاب حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 1749091

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha