راهیابی سه نمایش از بروجن به جشنواره ملی تئاتر شبستان

مردانی از راهیابی سه نمایش از شهرستان بروجن در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر (خواهران) به جشنواره ملی تئاتر شبستان خبرداد.

احمد مردانی به خبرنگار خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری گفت: سه نمایش از شهرستان بروجن در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر (خواهران) به جشنواره ملی تئاتر شبستان راه یافتند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن ادامه داد: هیئت انتخاب و بازبینی جشنواره تئاتر شبستان متشکل از حسین شوندی، محسن سلیمانی، محراب محمدزاده، ساغر لطفی‌نژاد و زهرا سادات موسوی پناه با بررسی ۲۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۲۸ نمایش را در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر (خواهران) انتخاب کردند.

وی افزود: در بخش عمومی «مسجد پیرزن» به نویسندگی سیده فائزه هاشمی و کارگردانی مرضیه واعظیان از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان سفیددشت چهارمحال و بختیاری مقام برتر را کسب کرده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجن گفت: در بخش کودک و نوجوان «چادر سفید» به نویسندگی جمیله یوسفی فشکی و کارگردانی معصومه حسینی از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان سفید دشت چهارمحال و بختیاری موفق به کسب مقام برتر شده است.

مردانی تصریح کرد: در بخش مهر(خواهران) «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مهناز احمدی از کانون فرهنگی هنری مسجد جامع شهرستان سفیددشت چهارمحال و بختیاری مقام برتر را کسب کرده است.

خاطرنشان می‌شود: نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان از ۱۴ لغایت ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به دبیری حسین عالم بخش در مساجد منتخب تهران برگزار می‌شود.

کد خبر 1750143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha