آغاز چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سالن اجلاس سران

چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروز ۲۶ بهمن ماه در سالن اجلاس سران اسلامی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر اطلاعات و برخی از مسئولان کشوری و لشکری لحظاتی پیش رسما افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروز ۲۶ بهمن ماه در سالن اجلاس سران اسلامی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزیر آموزش و پرورش، وزیر اطلاعات و برخی از مسئولان کشوری و لشکری و با قرائت کلام الله مجید توسط حامدعلیزاده نفر اول مسابقات بین المللی مالزی افتتاح شد.

رقابت های این دوره از مسابقات بین المللی قرآن کریم در روزهای بیست و هفتم بهمن تا یکم اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار و طبق معمول هر دوره رقابت شرکت کنندگان خواهر در نوبت صبح  و در نوبت بعد از ظهر رقابت برادران از ساعت ۱۵ تا ۲۱  برگزار می شود و لازم به ذکر است این رقابت ها از شبکه های مختلف به ویژه شبکه قرآن و معارف سیما به صورت زنده پخش خواهد شد.

چهلمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران در رشته‌های قرائت تحقیق(ویژه آقایان)، قرائت ترتیل و حفظ کل قرآن کریم در دو بخش بانوان و آقایان طی روزهای ۲۶ بهمن تا دوم اسفندماه در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار می‌شود. 

کد خبر 1750186

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha