هدایت اهل مقاومت و ایستادگی توسط خداوند/پیروزی با توکل، پیوند و امید به خدا محقق می شود

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: کسانی که اهل مقاومت و ایستادگی باشند، خداوند آنها را هدایت می کند، زیرا که بهترین حالت برای انسان ایستادگی است.

به گزارش خبرنگار گروه دین و اندیشه خبرگزاری شبستان، چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم عصر امروز ۲۶ بهمن ماه به شکل رسمی کار خود را در سالن اجلاس سران اسلامی با حضور رییس مجلس شورای اسلامی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی،وزیر آموزش و پرورش، وزیر اطلاعات و برخی از مسئولان کشوری و لشکری افتتاح شد.

بنابراین گزارش حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی خاموشی، در افتتاحیه این مراسم با اشاره به شعار این دوره مسابقات با عنوان" یک کتاب، یک امت، کتاب مقاومت"، گفت: خداوند در آیه سوره حمد انسان ها را به صراط مستقیم هدایت می کند و این بدین معنا است که افرادی که به کتاب الله تمسک کنند، باید اهل مقاومت و استقامت باشند.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بیان کرد: کسانی که اهل مقاومت و ایستادگی باشند، خداوند آنها را هدایت می کند، زیرا که بهترین حالت برای انسان ایستادگی است، اینکه انسان برای خدا قیام کند و این جنبه مقاومت انسان در مسیر ایمانی قرار گرفتن او و عمل موحدانه است.

وی با اشاره به اتفاقات و جریانات مقاومت در عصرکنونی و درگیری دنیای اسلام با پلیدی های صهیونیسم اشغالگر گفت: امروز با کمک هایی که به اسرائیل صورت می گیرد، کشورهای مسلمان باید از غزه و فلسطین مظلوم حمایت کنند. زیرا که شبکه های بیگانه به دنبال دروغ پراکنی علیه مردم غزه هستند در حالی که فلسطین و غزه پیروز می شوند.

وی ادامه داد: خداوند در قرآن کریم به پیوند امام و امت تاکید کرده و اگر امت به امام لبیک بگویید پیروز خواهد شد و می تواند در برابر نظام کفر و الحاد مقاومت و پیروز شود.

حجت الاسلام و المسلمین خاموشی با اشاره به آیات سوره ممتحنه گفت: آیات این سوره پیام مقاومت به جهان ارایه می دهد که مسلمانان در برابر کفر و شرک یک صف تشکیل دهند و روحشان با هم عجین و گره بخورد و صبر و مقاومت در آنها نمایان باشد، همچنین به دنبال پیجویی از دشمن باشند.

وی ابراز کرد: با توکل و پیوند و امید به خدا پیروزی محقق می شود، دشمنان امید به خدا ندارند و همین امید میتواند عامل موفقیت باشد. رییس سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به شرکت ۱۱۰ کشور در این دوره مسابقات گفت: از کشورهای جهان اسلام در این مسابقات شرکت کرده اند، همه کشورهای جهان با هم برادرهستند و در برابر جبهه کفر و دشمنان می ایستیم تا به پیروزی برسیم رهبری فرمودند که دوره بزن دررو گذشته است و انشالله پیروزی نزدیک است.

کد خبر 1750192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha