خانواده ها و مسئولین نسبت به فضای جامعه در خصوص جوانان حساس باشند

امام جمعه موقت شهرستان ورامین گفت: فساد اخلاقی و عادی سازی بی بندوباری از دام های دشمن است، هم خانواده ها حساس‌تر باشند هم مسئولان برنامه ریزی و تلاش بیشتری داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام حسین قدوسی نژاد امام جمعه موقت ورامین در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان با تقدیر از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: درود بر این مردم فهیم که با حضور دشمن شکن خود پایبندی خود را به اسلام وانقلاب نشان دادند، مردم وظیفه خود را به خوبی انجام دادند وبرای باردیگر حجت را تمام کردند.
وی افزود: این حضور تکلیف را بر مسئولان تمام کرد، اکنون نوبت مسئولان است که خدمت خود را مضاعف کنند و در جهت حل مشکلات خصوصا اقتصادی تلاش نمایند.
حجت الاسلام قدوسی نژاد باتبریک ولادت حضرت علی اکبر( ع) وروز جوان وظیفه خانواده‌ ها و مسئولین در حفظ جوان خطیر دانست و تصریح کرد:بدانیم دشمن برای جوانان نقشه‌ هاکشیده است،اعتیاد جرم اولی است که جوانان را گرفتار کرده ، فساد اخلاقی و عادی سازی بی بندوباری از دام های دشمن است، هم خانواده ها حساس‌تر باشند هم مسئولان برنامه ریزی و تلاش بیشتری داشته باشند.

 امام جمعه موقت ورامین اظهار داشت:در آستانه نیمه شعبان خودمان را از هم اکنون آماده کنیم چه کنیم که حضرت ما را بپذیرند ، چه کنیم که زمینه ساز ظهور باشیم؟آیا این مظاهر فسق وفجور با انتظار یک شیعه سازگار است؟

وی در خصوص معضلات اجتماعی و اخلاقی بیان داشت:نظارت جدی بر مراکز صنفی توسط دستگاه‌های نظارتی یک اصل است، ترویج و عرضه مظاهر فرهنگ منحط غرب در بازار اسلامی قابل قبول نیست،کاسب هم بداند زمانی حبیب الله است که کسب حلال داشته باشد.

 حجت الاسلام قدوسی نژاد ادامه داد:بی حجابی و عرضه نمادهای کفر و فرهنگ  غربی برکت را از کسب می برد، ضمن اینکه مسئولان امر نیز باید به وظایف خود عامل باشند.

امام جمعه موقت ورامین در پایان گفت :ادامه حملات وحشیانه صهیونیست‌ها به مردم مظلوم فلسطین وسکوت مجامع جهانی خاصه سران کشورهای مدعی اسلام اعجاب برانگیز است. ولی این مقاومت بی نظیر فلسطین را بر اسرائیل غاصب پیروز می کند.

کد خبر 1750247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha