راهیابی کانون حضرت امیرالمومنین(ع) سفیددشت به مرحله پایانی جشنواره تئاتر شبستان

کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت با برگزیده شدن در سه بخش، به مرحله پایانی نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان راه یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان چهارمحال و بختیاری، کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت با برگزیده شدن در سه بخش از نخستین جشنواره ملی تئاتر شبستان به مرحله پایانی جشنواره که در ۱۴ لغایت ۱۸ اسفند ماه ۱۴۰۲ به دبیری حسین عالم بخش در مساجد منتخب تهران برگزار می‌شود، راه یافت.

کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) مسجد جامع سفیددشت شهرستان بروجن از استان چهارمحال و بختیاری در بخش عمومی، نمایش «مسجد و پیرزن» به نویسندگی سیده فائزه هاشمی و کارگردانی مرضیه واعظیان و در بخش کودک و نوجوان، نمایش «چادر سفید» به نویسندگی جمیله یوسفی فشکی و کارگردانی معصومه حسینی و در بخش مهر (ویژه خواهران)، نمایش «گیلدا» به نویسندگی علی میرزاعمادی و کارگردانی مهناز احمدی برگزیده شدند.

هیئت انتخاب و بازبینی جشنواره تئاتر شبستان متشکل از حسین شوندی، محسن سلیمانی، محراب محمدزاده، ساغر لطفی‌نژاد و زهرا سادات موسوی پناه بودند که با بررسی ۲۳۰ اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، ۲۸ نمایش را در چهار بخش تئاتر کاغذی، کودک و نوجوان، عمومی و مهر (خواهران) انتخاب و معرفی کردند.   

خاطرنشان می‌شود: کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین (ع) در مسجد جامع سفیددشت از شهرستان بروجن تاسیس گردیده و دارای ۳۵۴ نفر عضو فعال ثبت شده در سامانه بچه های مسجد بوده و با کشف استعداد های برتر اعضای کانون در زمینه های هنری و با برگزاری کلاس‌های آموزشی تئاتر وجلسات نقد و بررسی فیلم و نمایش موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر در رواق نمایش در سومین رویداد ملی فرهنگ و هنر مساجد در سال ۱۴۰۰ شده است.

کد خبر 1750831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha