ضرورت استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت درب باب المهدی (ع)

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت درب باب المهدی(عج) تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود که جلسه ای  با حضور خیرین، پیمانکاران و سرمایه گذاران برگزار شود تا از ظرفیت آنها در این خصوص استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سید علی احمدزاده امروز با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج با آیت‎ الله سید نصیر حسینی در خصوص درب باب المهدی دیدار و گفت‎گو کرد.


موضوع این دیدار تشریح آخرین وضعیت درب باب المهدی حرم مطهر حضرت امام حسن عسکری (ع)  شهر سامرا در کشور عراق بود که در این استان در حال ساخت است.


احمدزاده عنوان کرد که برای تسریع در ساخت درب باب المهدی حرم حضرت امام حسن عسکری (ع) هر راهی که برای همکاری وجود داشته باشد، پیگیری خواهم کرد.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت درب باب المهدی تاکید کرد و گفت: پیشنهاد می شود که جلسه ای  با حضور خیرین، پیمانکاران و سرمایه گذاران برگزار شود تا از ظرفیت آنها در این خصوص استفاده شود.


آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یاسوج هم در این دیدار بر ضرورت همکاری و کمک همه دستگاه های اجرایی در تکمیل درب باب المهدی تاکید کرد. 

کد خبر 1751133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha