اجرای موفق طرح فجرانه کالابرگ از زبان وزیر تعاون+فیلم

مرتضوی با اشاره به این‌که «نزدیک به ۳۷ میلیون نفر از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند»، گفت: مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و بعد از آن دو ماه به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران با اشاره به این‌که «نزدیک به ۳۷ میلیون نفر از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند»، گفت: مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه دارد و بعد از آن دو ماه به صورت ماهانه هر ماه جداگانه اعتبارات را شارژ خواهیم کرد.

مرتضوی با اشاره به آغاز طرح کالابرگ از اسفند سال گذشته، افزود: در این مدت روش‌های مختلف و ابداعاتی را اجرایی کردیم و در دهه فجر امسال به اوج طرح رسیدیم بنابراین مقرر شد یارانه مضاعف یا تشویقی برای هفت دهک جامعه پیش‌بینی و به صورت کالابرگ الکترونیکی پرداخت شود.

وی با بیان این‌که «طرح فجرانه کالابرگ با موفقیت اجرا شد و در مرحله نخست به مدت سه ماه ادامه دارد»، افزود: مرحله اول آن که از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شد تا روز گذشته تقریبا با استقبال ۱۲ میلیون و ۸۹۲ هزار و ۱۶ خانوار مواجه بوده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: حدودا جمعیتی بالغ بر ۳۷ میلیون نفر یعنی حدود ۶۲.۵ درصد تاکنون از این طرح فجرانه کالابرگ استقبال کرده‌اند و مرحله اول این طرح تا ۱۷ اسفند ادامه خواهد داشت.

مرتضوی تصریح کرد: دهک‌های درآمدی که از طرح فجرانه کالابرگ استفاده کرده‌اند شامل دهک یک ۸۵.۷، دهک دو ۶۸ درصد، دهک سه ۶۹ درصد، دهک چهار ۸۴ درصد، دهک پنج ۴۳ درصد، دهک ششم ۴۶ درصد و دهک هفت ۴۲ درصد هستند.

کد خبر 1751155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha