اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

از برپایی بازارچه فروش محصولات اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل زنجان تا برپایی جشن های اعیاد شعبانیه و نشست های تبیینی انتخابات اهم اخبار کوتاه کانون های مساجد استان زنجان اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در راستای حمایت از شعار اقتصاد مقاومتی و کمک به اشتغال خانگی، بازاچه فروش محصولات اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل مسجد امام علی(ع) شهرک آزادگان در محل مسجد دایر شد.

اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

در این بازاچه که به مدت سه روز دایر است، محصولات خانگی اعضای کانون در معرض فروش قرار گرفته است و عموم مردم می توانند از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۱۸ بعداز ظهر با مراجعه به مسجد امام علی(ع) واقع در شهرک آزادگان زنجان از بازاچه بازدید و خرید کنند.

این بازارچه از روز گذشته و به مدت سه روز در راستای حمایت از اقتصاد مقاومتی و اشتغال خانگی اعضای کانون فرهنگی هنری کمیل دایر شده است.

برپایی جشن مهدوی در کانون خواهران شهدای محراب

جشن مهدوی به مناسبت میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) به همت کانون فرهنگی هنری خواهران شهدای محراب و با حضور دانش آموزان مدرسه غیردولتی ثمین برگزار شد.

در این مراسم ۱۵۰ شاخه گل نرگس به دانش آموزان دختر حاضر در مراسم اهداء شد و اجرای سرود و احسان شکلات و شیرینی از برنامه های جانبی این مراسم بود.

اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

جشن مهدوی با هدف ترویج گفتمان مهدویت و آشنایی دختران نسل جدید با ویژگی‌های منتظران ظهور و تقویت طرح پیوند«مسجد و مدرسه برگزار شد.

نشست تبیینی انتخابات درکانون فرهنگی هنری خواهران زکیه برگزار شد

در راستای مشارکت حداکثری در انتخابات نشست تبیینی انتخابات با حضور جمعی از خواهران کانون فرهنگی هنری خواهران زکیه مسجد ابوذر زنجان برگزار شد.

این نشست همزمان با برگزاری جشن میلاد امام زمان(عج) و سخنرانی با محوریت مهدویت و بسترسازی برای ظهور منجی عالم بشریت حضرت امام زمان(عج) برگزار شد.

اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

سرکار خانم بیات به عنوان سخنران مراسم با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات به نقش بانوان در دعوت از اعضای خانواده برای مشارکت حداکثری در پای صندوق های رای تاکید کرد.

اجتماع دختران کانون شهید چمران درجشنواره تجلیل از بانوان موفق شهرستان ماهنشان

همزمان با برپایی جشن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(ع) و میلاد با سعادت امام زمان(عج)، جشنواره تجلیل از بانوان موفق شهرستان ماهنشان برگزار شد.

در این جشنواره که جمعی از دختران عضو کانون فرهنگی هنری شهید چمران نیز حضور داشتند، از دختران کانونی نیز تجلیل شد.

اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

اجرای سرود امام عشق توسط اعضای کانون شهید چمران و مولودی خوانی به مناسبت اعیاد شعبانیه از برنامه های جانبی این مراسم بود.

طرح پیوند« مسجد و مدرسه» در کانون طاهای زنجان برگزار شد

جشن اعیاد شعبانیه با حضور دانش آموزان عضو کانون فرهنگی هنری طاها در مسجد امام صادق(ع) انصاریه زنجان برگزار شد.

در این مراسم که به مناسبت میلاد با سعادت امام زمان(عج) برگزار شد، ترویج گفتمان مهدویت و ویژگی‌های منتظران ظهور برای دانش آموزان تبیین شد.

اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

شرکت اعضای کانون فرهنگی هنری طاها در اردوی آموزشی زیارتی قم، برگزاری کلاس کمک های اولیه و شرکت نوجوانان و بزرگسالان در مسابقات فوتسال از دیگر برنامه های این کانون اعلام شده است.

همچنین در راستای دعوت از عموم مردم برای مشارکت گسترده در پای صندوق های رای نشست تبیینی با حضور حجت ااسلام میرزایی معاون دادگستری استان زنجان در مسجد امام صادق(ع) زنجان برگزار شد.

طرح «برترین امید، وارث پیامبران» در کانون فرهنگی هنری انتظار صائین قلعه برگزار شد

به همت کانون فرهنگی هنری خواهران انتظار و در قالب طرح پیوند مسجد و مدرسه برنامه «برترین امید، وارث پیامبران» ویژه نیمه شعبان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور دانش آموزان دبستان آسیه برگزار شد، موضوعات مرتبط با مهدویت و نقش منتظران تبیین و تشرح شد؛ اجرای سرود همگانی و برپایی موکب در مدرسه و احسان شیرینی و شربت از برنامه های حاشیه ای این مراسم بود.

اخبار کوتاه کانون‎‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان

کد خبر 1751204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha