حضور پرشور در انتخابات یکی از راهکارهای خنثی کردن توطئه دشمنان نظام است 

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های مساوی با پیروزی مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، گفت: کاندیداهای انتخاباتی باید تلاش کنند از برنامه‌های انتخاباتی خود برای تبیین مشارکت حداکثری مردم استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه های نماز جمعه با اشاره به هفته سربازان گمنام امام زمان(عج) اظهار کرد: این سربازان خدوم اسلام زحمات زیادی برای برقراری نظم و امنیت در کشور ما می‌کشند که جای تقدیر فراوان دارد.


وی با اشاره به اینکه سربازان گمنام امام زمان(عج) در ماه‌های اخیر ضربات فراوانی به سرویس اطلاعاتی موساد زدند ادامه داد: این موضوع یکی از دستاوردهای بسیار بزرگ است که اگر آن را با پول مثال بزنیم شاید میلیاردها دلار ضربه اطلاعاتی به دشمنان ما وارد شده است.


امام جمعه ابهر با اشاره به آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزدها و بهار سیاسی در کشورمان متذکر شد: حضور باشکوه ما در این انتخابات باعث ناامیدی دشمنان شده نشان شکوه و اقتدار ماست.


حجت الاسلام مرادپور با یادآوری اینکه به کاندیداها و طرفداران آنها توصیه می‌کنیم که از تخریب پرهیز کنند اظهار کرد: تخریب دیگران منجر به تخریب خود کاندید می‌شود زیرا مردم ما آگاه هستند و رفتار کاندیداها را ملاک ارزیابی خود قرار می‌دهند.


حجت الاسلام مرادپور با تاکید بر اینکه کاندیداها باید سعی کنند به جای تخریب سایر رقبای خود از طرح‌ها و برنامه‌های خود برای مردم بگویند که این موضوع خوشایند مردم نیز است افزود: در پیش گرفتن این رویه سبب می‌شود که مردم نیز انتخابی آگاهانه داشته باشند.


وی با اشاره به اینکه حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های مساوی با پیروزی مردم و اقتدار جمهوری اسلامی ایران است عنوان کرد:کاندیداهای انتخاباتی باید تلاش کنند از برنامه‌های انتخاباتی خود برای تبیین مشارکت حداکثری مردم استفاده کنند.


خطیب نماز جمعه ابهر با توضیح اینکه نباید طوری رفتار کنیم که مردم از رفتارهای ما زده شوند اضافه کرد: برخی از قوانین دست و پاگیر هستند که گاهی در مسیر توسعه سنگ می‌اندازند که یک نماینده باید تلاش کند برای حل این گونه مسائل برنامه داشته باشد. 


وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم که فرد اصلح را انتخاب کنیم عنوان کرد: در راستای انتخاب فرد اصلح بیانات مقام معظم رهبری بسیار راهگشا و کاربردی است.


حجت الاسلام مرادپور با اشاره به  برخی از ملاک‌هایی که مقام معظم رهبری برای یک نماینده عنوان کرده‌اند گفت: از مهم‌ترین این شاخصه‌ها می‌توان به قوی و کارآمد بودن، داشتن همت جهادی، خستگی ناپذیر بودن، حضور در بین مردم، دانا به نیازهای جامعه بودن داشتن بصیرت هوشمند، با تدبیر با برنامه بودن، اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی‌عدالتی، حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور، پایبند به اقتصاد مقاومتی، استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح، پرهیز از اسراف، پرهیز از بد اخلاقی‌های انتخاباتی، پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلام و انقلاب، خود را خدمتگزار مردم دانستن ساده زیست ، به دور بودن از اشرافی‌گری و استکبار ستیز اشاره کرد.

 
وی با بیان اینکه در اهمیت انتخابات همین بس که امسال مقام معظم رهبری از همان اوایل سال نسبت به موضوع انتخابات تاکید داشتند اظهار کرد: حضرت آقا می‌فرمایند: ما هرچه ضعیف بشویم تهاجم و فشار دشمن بیشتر می‌شود که یکی از ابزارهای مهم قدرت کشور انتخابات است لذا مسئولان باید راهبرد مشارکت امنیت سلامت و رقابت در انتخابات را مشخص کنند.


خطیب جمعه ابهر با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همچنین تاکید دارند که نباید فکر کنیم مجلس خبرگان رهبری اهمیت ندارد اظهار کرد:  این مجلس به مهم‌ترین مسئله کشور می‌پردازد که هم رهبر تعیین می‌کند و هم نظارت می‌کند.


وی با بیان اینکه ایشان فرمودند که انتخابات مجلس خبرگان انتخابات رهبر مناسب در موقع لازم و مراقبت از حفظ شرایط حیاتی رهبر در طول زمان است گفت: در مورد مجلس شورای اسلامی نیز حضرت آقا فرمودند: ریل گذاری آینده کشور است که مردم با انتخاب خود مشخص می‌کنند که به چه سمت و سویی حرکت خواهیم کرد.


وی با اشاره به دست برتر ایران در آب‌های دور  با به آب انداختن دو ناو شهید صیاد شیرازی و شهید حسن باقری که هفته پیش انجام شدا و تحویل سپاه شد، ادامه داد: با آب انداختن این ناوها اولین ناو تیپ سنگین نیروی دریایی تشکیل شد که بسیار ارزشمند است زیرا اینها می‌توانند موشک شلیک کنند و ۷۰۰ کیلومتر برد موشک‌هایشان است.


حجت الاسلام مرادپور با بیان اینکه انقلاب اسلامی به قدری کار کرده است که گاهی فرصت گفتن آن را نیز نداریم، خاطر نشان کرد: حرکت نطام همیشه رو به جلو بوده است هر چند مشکلاتی نیز داریم اما این مشکلات مانع حرکت نیست.

کد خبر 1751341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha