رکن اصلی انتخابات مردم هستند که اقتدار ایجاد می کنند

امام جمعه شهرستان بهارستان گفت: رکن سوم انتخابات مردم هستند که اقتدار ایجاد می کنند و در خصوص تبلیغات کاندیداها از اسراف و هزینه های اضافی و گزاف پرهیز کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان‌های تهران، حجت الاسلام موسوی امام جمعه شهرستان بهارستان در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به اینکه مهمترین مسئله امروز، انتخابات است، گفت: اگر انتخابات نباشد دیکتاتوری و هرج و مرج ایجاد میشود. مردم را ترعیب به مشارکت کنیم ما باید جهاد تبیین راه بیندازیم تا مسئولان لایق  انتخاب شوند. همه ما در این عرصه مسئول هستیم.
وی درادامه افزود:یکی از ارکان انتخابات مسئولان اجرایی و نظارت هستند که با بیطرفی فضای رقابت سالم را فراهم آورند، رکن دوم کاندید ها هستند که احساس تکلیف کردند و در میدان حضور یافتند درهمه حال آنان پیروز هستند اما از تهمت و تخریب رقبا پرهیز کنند، رکن سوم انتخابات مردم هستند که اقتدار ایجاد می کنند.
حجت الاسلام موسوی در ادامه دعوت به حضور حداکثری کرد و گفت : تلاش کنیم تا رتبه اول کشوری از آن شهرستان بهارستان باشد در اینصورت قدرت رایزنی مسئولان در دریافت امکانات و برطرف کردن نیازهای شهرستانی بالا میرود.
وی اظهار داشت: کاندیداها از اسراف و هزینه های اضافی و گزاف پرهیز کنند، ساده زیستی و دوری از اشرافی گری را سرلوحه قرار دهند.
حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به لزوم احصا کاندید شاخص گفت: امام جمعه موظف است به جهاد تبیین بپردازد و شاخص ها را بیان کند اما انتخاب با خود مردم است. به همه کاندیداها احترام میگذاریم و به تشخیص شما و منتخب شما احترام می‌گذاریم اطمینان دارم جوانان و مردم بار دیگر حماسه خلق خواهند کرد.

کد خبر 1751356

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha