حرکت کاروان شادی در بیرجند

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور خراسان جنوبی گفت: به مناسبت فرارسیدن سالروز ولادت امام زمان(عج) کاروان شادی در سطح شهر بیرجند به حرکت در می آید.

محمد آخوندی -مدیر کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور با توجه به فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت منجی عالم بشریت امام زمان (عج) برنامه های مختلفی را اجرا خواهد کرد.

وی در ادامه عنوان کرد: به همین مناسبت ایستگاه صلواتی و ماشین نویسی در روز شنبه ۵ اسفند در یکی از محلات شهرستان بیرجند دایر می‌شود.

آخوندی به حرکت کاروان شادی اشاره کرد و افزود: در روز شنبه پنجم اسفند رأس ساعت ۱۹ از بلوار شعبانیه دولت ۳۹ از محل کانون زمینه سازان ظهور این کاروان حرکت و در سطح شهر به شادپیمایی خواهند پرداخت.

مدیر کانون فرهنگی تبلیغی زمینه سازان ظهور خراسان جنوبی ادامه داد: اجتماع مردمی منتظران ظهور طبق روال همه ساله راس ساعت ۹ صبح نیمه شعبان از محل میدان ابوذر بیرجتد شروع و به مسجد امام حسین علیه السلام ختم خواهد شد.

وی در ادامه گفت: در طول مسیر موکب های متنوع فرهنگی و پذیرایی به همشهریان عزیز خدمت رسانی خواهند نمود و در غروب روز نیمه شعبان هم کاروان شادی در سطح شهر به شادپیمایی خواهد پرداخت.

آخوندی به پویش هر خانه یک پرچم مهدوی اشاره کرد و گفت: این پویش هم طبق روال همه ساله برگزار می شود و پرچم ها با قیمت نیم بها تقدیم منتظران و عاشقان امام عصر ارواحنا فداه خواهد شد.

کد خبر 1751381

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha