پیام مقام معظم رهبری به اجلاسیه نماز، دایره المعارف و نقشه راه همه ماست

آیت الله خاتمی گفت: سی پیام مقام معظم رهبری به سی امین اجلاس سراسری نماز نقشه راه و دایره المعارف همه ماست. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با تبریک نیمه شعبان اظهار کرد: ۳۰ پیامی که مقام معظم رهبری رهبری برای سی امین اجلاس سراسری نماز صادر کردند، دایره المعارفی برای ما به جهت، اهمیت، کیفیت و کمیت و جامعیت و نقشه راه جامعی است.


وی ادامه داد: وقتی چنین عنایتی از ایشان می بینیم یاد سخن پیامبر که فرمودند: نماز روشنی چشم من است، می افتیم چرا که نماز به عنوان ستون زندگی ما در دنیا و نخستین عملی که در آخرت مورد بررسی قرار می گیرد. 


امام جمعه زنجان ادامه داد: کارهای ابتکاری خوبی در حاشیه این اجلاسیه اجرا شد که آثار خوبی از خود به جای گذاشت. با وجود محدودیت ها و تدابیر امنیتی به جهت همزمانی این اجلاس با سفر ریاست جمهوری، این اجلاسیه به خوبی در استان مدیریت شد.


آیت الله خاتمی با اشاره به اینکه پیام مقام معظم رهبری به این اجلاس نقشه راه ما در حوزه نماز است، گفت: ائمه جماعات و روحانیون در این حوزه رسالت سنگین تری بر دوش دارند.


امام جمعه زنجان به انتخابات و اهمیت حضور حداکثری در پای صندوق رای اشاره کرد و افزود: مقام معظم رهبری هر دوره رهنمودهایی در خصوص انتخابات داشتند ولی این دوره از ابتدای امسال پیام هایی در زمینه انتخابات بیان فرمودند.


به گفته وی، حضور پرشور در انتخابات موجب خرسندی دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان انقلاب می شود. زنجان، پایتخت شور و شعور حسینی است و درصد مشارکت مردم این استان در انتخابات همواره بالاتر از میانگین کشوری است.

کد خبر 1751559

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha