ملت ایران، آیینه حق‌نما

دبیر شورای دین پژوهان کشور در یادداشتی نوشت: فشار دشمنان داخلی و خارجی روی اذهان مردم زیاد شده است تا آراء را کاهش دهند ، اما مردم مثل همیشه نشان خواهند داد که حرف های مخالفین نزد ملت ارزش ندارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، متن یادداشت آیت پیمان دبیر شورای دین پژوهان کشور به شرح زیر است:

فشار دشمنان داخلی و خارجی روی اذهان مردم زیاد شده است تا آراء را کاهش دهند ، اما مردم مثل همیشه نشان خواهند داد که  حرف های مخالفین نزد ملت  ارزش ندارد . مردم همیشه ثابت کردند از نظامی که برایش خون عزیزانشان را دادند بخاطر گرانی یا دزدی و ... دور نمیشوند ، مردم فهیم ما حساب فاسدان را جدا میکنند.

 فطرت مردم پاک است و از دین پیامبر خاتم و قرآن و امامان جدا نمیشوند و این نظام را با هیاهو و حرف و تبلیغ دشمنان به بی دینها و غرب زده ها و بی بندوبارها واگذار نمیکنند .

علیرغم  خودکشی های این روزهای رسانه های بیگانه و صفحه ها و شبکه های مخالف مجازی برای دور کردن مردم از صندوق های رای ،  باز هم در همین انتخابات مثل روز ۲۲ بهمن حقیقت را خواهیم دید و باز هم معلوم خواهد شد که نظر مردم چیست .

دشمنان نمیفهمند که این مردم آن چیزی را که برایش انقلاب کردند دارند و حفظش میکنند و برای حفظ آن ، کمبودها و مشکلات را همیشه تحمل کرده و میکنند و فسادها را هم با صبر و مبارزه ریشه کن خواهند کرد . 

شیعه بعد از ۱۴۰۰ سال جهاد و خون دادن و شهادت نسل بعد از نسل ، در این عصر صاحب یک حکومت مستقر و با ثبات با ارکان و قانون اساسی قوی شده است و در افتادن مخالفین با این مردم و این حکومت مشت زدن روی پولاد است ، این بار هم مثل همیشه فقط مشت دشمن متلاشی میشود.

والعاقبه للمتقین .

کد خبر 1751732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha