اسکان ۴۵۰ نفر در شهرستان‌های خراسان جنوبی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان‌های قاین، نهبندان و سربیشه به کمک جمعیت هلال احمر به ۴۵۰ نفر خدمات اسکان ارائه شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی امروز (۸ اسفند) در گفتگو با رسانه های گروهی اظهار داشت: با توجه به بارش باران و برف در سطح استان خراسان جنوبی، جمعیت هلال احمر اقدام به ارائه خدمات بسیاری کرده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی به اقدامات این نهاد در ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: در شهرستان‌های قاین، نهبندان و سربیشه طی ۲۴ ساعت گدشته به کمک جمعیت هلال احمر به ۴۵۰ نفر خدمات اسکان ارائه شده است.

وی در ادامه بیان کرد: در این راستا برای ۲۱۰ نفر در شهرستان قاین، ۲۳۴ نفر در شهرستان نهبندان و ۶ نفر در سربیشه شرایط و امکانات اسکان فراهم شده است.

کاووسی ادامه داد: طی این مدت شاهد وقوع ۱۳ حادثه بودیم که ۱۳ تیم عملیاتی در سه شهرستان قاین، نهبندان و سربیشه وارد عمل شدند و ۵۰ تخته پتو توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی در پایان گفت: ضمنا تمامی پایگاه ها و شعب شهرستان‌های استان در آماده باش کامل هستند.

کد خبر 1751903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha