بهره مندی ۱۶۶ نفر از خدمات هلال احمر در طرح ملی منتظران ظهور

شهرجردی از بهره مندی بیش از ۱۶۶ نفر از خدمات درمانگاه تیم درمان اضطراری هلال‌احمر استان مرکزی در مسجد جمکران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شهرجردی مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با اشاره به اجرای طرح ملی منتظران ظهور به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج)،  گفت: به مناسبت فرارسیدن ولادت حضرت مهدی (عج) و در راستای خدمت‌رسانی به مردم سرافراز ایران اسلامی، جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی با حضور در طرح ملی منتظران ظهور اقدام به راه‌اندازی درمانگاه تیم درمان اضطراری در مسجد مقدس جمکران نمود.

مدیرعامل هلال احمر استان مرکزی با بیان اینکه این درمانگاه در قالب یک تیم ۳۵ نفره از پرسنل و داوطلبان هلال‌احمر استان مرکزی تشکیل شده بود، افزود: این تیم به مدت ۴ روز خدمات درمانی و اورژانسی رایگان را به مراجعین ارائه کرد.

وی خاطر نشان کرد: با وجود حضور تیم درمان اضطراری این جمعیت به عنوان تیم پشتیبان در این طرح، ۷۲ ویزیت پزشک عمومی، ارائه خدمات پرستاری شامل سرم‌تراپی، تزریقات و پانسمان برای ۲۰ نفر و  تامین ۷۴ نسخه دارویی به صورت رایگان از جمله خدمات ارائه شده در قالب این درمانگاه بوده است.

این مام مسئول ارزش ریالی خدمات ارائه شده را ۲۵۰ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: ۲۰۰ میلیون ریال خدمات دارویی و ۵۰ میلیون ریال تجهیزات مصرفی پانسمان و تزریقات ارائه گردید.

شهرجردی اضافه کرد: انجام تست‌های غربالگری قند و فشارخون با همکاری پزشکان، کارشناسان و اعضاء متخصص داوطلب جمعیت هلال احمر استان مرکزی از دیگر برنامه های این درمانگاه برای مراجعین بود.

کد خبر 1751984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha