نقش موثر زنان در مشارکت‌های انتخاباتی/ بانوان مشوق معنوی خانواده باشند

خزعلی با اشاره به موفقیت‌های بانوان در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، گفت: بانوان می‌توانند با حضور آگاهانه خود در برهه‌های سرنوشت‌ساز کشور، در راستای آبادانی و اقتدار کشور اثرگذار باشند.

انسیه خزعلی با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات به خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان گفت: امید را باید برای همه اقشار جامعه به ویژه بانوان که تاثیرگذارتر هستند، ایجاد کرد.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب درخصوص نقش و جایگاه اجتماعی بانوان در جامعه، افزود: زنان می توانند علاوه بر نقش آفرینی فعال در فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، بر روی اعضای خانواده تاثیرگذار باشند.

وی با اشاره به نقش بانوان در افزایش مشارکت در انتخابات خاطرنشان کرد: حضور و مشارکت بانوان در انتخابات بسیار تاثیرگذار است و در کنار آن می توانند مشوقی برای اعضای خانواده جهت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح باشند.

خزعلی با بیان اینکه بانوان در تصمیم گیری ها و تصمیم سازی های خانواده نقش تاثیرگذاری دارند، تصریح کرد: بانوان می توانند در آگاهی بخشی به فرزندان و همسرشان در ارتقا سطح دانش اعضای خانواده موثر بوده و در مباحث مهمی نظیر انتخابات نیز می توانند مشوق و تصمیم ساز باشند.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور تاکید کرد: بانوان به عنوان نیمی از جمعیت کشور، می توانند با حضور آگاهانه خود در برهه های سرنوشت ساز کشور، در راستای آبادانی و اقتدار کشور اثرگذار باشند.

گفتنی است، یک هزار و ۷۰۰ زن برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند که به تعبیر شورای نگهبان به اندازه ۶ مجلس گذشته، زنان نامزد حضور در این دوره از انتخابات مجلس شدند.

کد خبر 1752070

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha