حضور مستمر خادمیاران کانون حقوقی در مساجد منطقه ۱۴

خادمیاران کانون حقوقی منطقه دارالمومنین‌ تهران در مساجد و مجتمع قضایی شهید محلاتی به‌صورت ثابت حضور دارند و خدمت‌رسانی می‌کنند.

 خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون‌های مساجد، حمیدرضا اسدی، مسئول کانون حقوقی منطقه ۱۴ اعلام‌ کرد: وکلا و حقوقدانان کانون حقوقی با حضور خود در مساجد منطقه و مجتمع قضایی شهید محلاتی دانش و تجربه خود را در اختیار افراد نیازمند به مشاوره‌های تخصصی قرار می‌دهند.

اسدی افزود: خادمیاران این کانون در راستای جلب رضایت حضرت ثامن الحجج(ع) و خدمت به محبان‌ آن حضرت هر چهارشنبه در مساجدی همچون امام‌ جعفر صادق(ع)، امام‌ محمد تقی(ع)،فاطمیه دولاب و... میز خدمت برپا می‌کنند که این خدمت‌رسانی در مناسبت‌های خاص با هماهنگی مدیر کانون محله‌ای به‌صورت مضاعف صورت می‌پذیرد.

مسئول کانون حقوقی منطقه ۱۴ در ادامه گفت: همچنین حضور هر روزه حقوقدانان کانون در مجتمع قضایی شهید محلاتی و ارائه مشاوره رایگان‌ به دوست‌داران حضرت رضا(ع) علاوه بر تقویت آرامش خاطر مراجعان؛ موجب تسریع در روند پیشرفت پرونده‌های قضایی و به نتیجه رسیدن آن‌ها می‌شود.

اسدی در پایان با اشاره به انواع پرونده‌های مورد رسیدگی خادمیاران کانون حقوقی منطقه ۱۴ اظهار کرد: از برکات حضور وکلا و حقوقدانان کانون حقوقی بررسی پرونده‌هایی نظیر دعاوی و اختلافات خانوادگی همچون مطالبه نفقه زوجه و فرزندان و مهریه، مطالبه دیون، حقوق مالی و مطالبه حق مانند وجه چک، حق سرقفلی و کسب و نحوه تنظیم انواع دادخواست‌ها و ارائه مشاوره‌های لازم در جهت تسهیل روند پیشرفت پرونده‌ها و به نتیجه رسیدن آن‌ها بوده است.

اصلاح جامعه با مشارکت پرشور در انتخابات و مطالبه‌گری

اصلاح مشکلات معیشتی و سایر مسائل جامعه در گرو مشارکت پرشور در انتخابات و سپس مطالبه‌گری صحیح است.

حجت‌الاسلام لطفی‌زاده با بیان این مطلب در پایگاه بسیج ریحانه‌النبی سلام‌الله‌علیها گفت : اگر با خود عهد کنیم به نیت امام هشتم، دست‌کم با هشت نفر پای صندوق رای برویم و بعد هم دست به مطالبه‌گری از راه قانونی بزنیم مشکلات جامعه کمتر و اصلاح خواهد شد.

دبیر کانون تبلیغ دینی و مداحی استان تهران افزود : رقابت در انتخابات امسال با تایید صلاحیت بی‌سابقه نامزدها نزدیک‌تر و بیشتر است و شبهه عدم وجود سلایق روی میز انتخاب مردم واقعیت ندارد.

لطفی‌زاده همچنین با اشاره به آیه ۲۶ سوره قصص گفت : در انتخاب افراد برای مسوولیت‌ها باید هر دو ملاک تعهد و تخصص را مدنظر قرار داد، چون تعهد بدون تخصص کارآیی ندارد و تخصص بدون تعهد نیز مصداق چو دزدی با چراغ آید، گزیده‌تر برد کالا و زمینه‌ساز فساد خواهد بود.

ساخت مستند تبلیغی «مقدمه» توسط خادمیار منطقه هجده استان تهران

مستند ترویج تبلیغ دین تحت عنوان مقدمه  به همت خادمیارکانون خدمت رضوی منطقه هجده تهران ساخته شد.

 این مستند تبلیغی توسط علی احمدی بافنده با حمایت  کانون خدمت رضوی منطقه هجده با حمایت ساخته شده است.

علی احمدی بافنده گفت : این مستند نتیجه مکتوب سازی دانش تبلیغی است که با بیان ساده و مبتنی بر آیات و روایات به تبلیغ و ترویج دین می پردازد.

احمدی گفت : در حوزه تبلیغ دینی مستندهای زیادی ساخته شده است، اما مستند مقدمه برپایه گفتگو  درمورد حضرت علی علیه السلام توسط یک خبرنگار تازه مسلمان شده اتفاق افتاده است.

وی افزود: این گفت و گو آغاز مسیری شد برای شیعه شدن خبرنگار، خبرنگاری که درادامه مسیر سفرش به فلسطین باعث روشن گری بسیاری از مردم در فضای مجازی شده است.

احمدی خادمیار منطقه هجده بابیان اینکه این مستند ارائه دهنده تصویر کلی زندگانی حضرت رقیه سلام الله است گفت : تولید این مستند در قالب مجموعه تلویزیونی  بیست و هشت قسمتی درحال انجام است که مطالعات اولیه آن از پرسش و پاسخ با جوانان خارج از کشور زمینه ی تولید را مهیا نمود.

وی در پایان با بیان این‌که ترویج تبلیغ تربیت‌گرا در واقع، عمل کردن به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر تولید دانش اسلامی است یادآور شد: از تبلیغات فردی می‌توان به صورت سیستماتیک استفاده کرد تا پراکندگی موارد تبلیغی حذف شود و بتوانیم بر پایه آیات و روایات اهداف تبلیغی یک جامعه اسلامی را ساماندهی کنیم.

کد خبر 1752203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha