بیش از ۲۵۰ هزار نفر عهده دار تامین امنیت برگزاری انتخابات

طحان نظیف درخصوص تامین امنیت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ هزار نفر عهده دار تامین امنیت برگزاری انتخابات هستند و خوشبختانه با زحمات این عزیزان تا این لحظه با مشکل خاصی مواجه نبودیم و شعب اخذ رأی بدون هیچ مشکلی در حال رأی گیری است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، هادی طحان نظیف امروز ۱۱ اسفند با حضور در ستاد انتخابات کشور و در جمع خبرنگاران گفت: از ماه ها قبل، عوامل اجرایی تمهیدات لازم را فراهم کردند تا در روز انتخابات بتوانیم انتخابات باشکوهی برگزار کنیم و مردم با نقضان و خللی مواجه نباشند.

سخنگوی شورای نگهبان افزود: از ماه ها قبل دستگاه های اجرایی و شورای نگهبان برنامه ریزی های لازم را انجام داده بودند و مردم نیز از دقایق اولیه در پای صندوق های رأی حضور یافته اند.

وی با بیان اینکه تا الان گزارش تخلف دریافت نکرده اینم، خاطرنشان کرد: در برگزاری انتخابات ۱۱ اسفند از ابتدای آغاز رأی گیری تاکنون مشکل خاصی نداشتیم فقط در موارد معدودی در برخی شعب تاخیر در زمان آغاز رأی گیری وجود داشت که با پیگیری های لازم در همان دقایق اولیه برطرف شد.

طحان نظیف با اشاره به حضور و بازدید از ستاد انتخابات کشور مستقر در وزارت کشور، گفت: دقایقی پیش به همراه رئیس ستاد انتخابات و مسئولان برگزاری انتخابات، از ستاد انتخابات کشور بازدیدی داشتیم که بحمدالله فرایند انتخابات در حال طی شدن است.

وی با بیان اینکه در چهار حوزه آبادان، ملایر، قم و رشت که به صورت برخط در حال برگزاری است، افزود: از مردم عزیز خواهش می کنیم که رأی خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

سخنگوی شورای نگهبان درخصوص تامین امنیت انتخابات مجلس و خبرگان رهبری، تصریح کرد: بیش از ۲۵۰ هزار نفر عهده دار تامین امنیت برگزاری انتخابات هستند و خوشبختانه با زحمات این عزیزان تا این لحظه با مشکل خاصی مواجه نبودیم و شعب اخذ رأی بدون هیچ مشکلی در حال رأی گیری است

طحان نظیف با بیان اینکه برای اعلام آمار هنوز زود هست اما مشارکت تاکنون خوب بوده است، گفت: طبق گزارش های میدانی که از اقصی نقاط کشور دریافت کرده ایم حضور مردم تاکنون در این دوره از انتخابات چشمگیر بوده است.

کد خبر 1752600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha