ارسال ۳ دستگاه انواع کمک‌های مردم استان یزد به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان 

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، از ارسال ۳ دستگاه کمک‌های مردم استان یزد به استان سیل‌زده سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد صالح جوکار ظهر امروز از محل جمع آوری کمک های مردم استان یزد واقع در هنرستان وطنچی، به مردم سیل زده استان سیستان و بلوچستان بازدید به عمل آورد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران، گفت: قرارگاه جهادی بقیه الله به همراه گروه‌های جهادی مستقر در استان، با مشارکت خوب مردم، اقدام به جمع آوری کمک‌های مردمی، برای ارسال به استان سیستان و بلوچستان کرده است.

 وی افزود: با توجه به شرایط خاص مردم سیستان و بلوچستان، در حال حاضر اقلامی مثل پوشاک، آب، تغذیه و مواد خوراکی از موارد ضروری برای آنهاست.

جوکار با تأکید بر اینکه مردم، هیچ زمانی از کمک به همنوع خود کوتاهی نکرده‌اند، اضافه کرد: ملت شریف ایران اسلامی، بالاخص مردم استان دارالعباده یزد، مثل همیشه همراه و پشتیبان مردم سیل زده سیستان و بلوچستان هستند و آنها را در این شرایط سخت، تنها نخواهند گذاشت.

نماینده مردم در مجلس، اضافه کرد: اقلامی که توسط گروه جهادی بقیه الله جمع آوری شده، با ۳ دستگاه کامیون به استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در پایان گفت: امیدواریم که با مشارکت خوب مردم در سطح کشور، شاهد رفع مشکل و نیازهای مردم استان سیستان و بلوچستان باشیم.

کد خبر 1753584

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha