طعم عدالت، کار شبانه روزی می طلبد

حجت الاسلام، با اشاره به فعالیت شبانه روزی رئیس جمهور برای خدمت مردم، خواستار فعالیت جهادی همه مسئولان در رده های مختلف شد تا مردم طعم عدالت را در جمهوری اسلامی بچشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، حجت الاسلام محمد تقی کرامتی در خطبه های نماز جمعه این هفته گلپایگان، با اشاره به تبلیغات گسترده برای تحریم انتخابات و مشارکت پایین توسط رسانه های غربی و فارسی زبان، گفت: مردم وظیفه شناس، با بی اعتنایی به  تبلیغات شبکه های فارسی زبان، به میدان آمدند و مشارکت ۴۱ درصدی را رغم زدند که با توجه به حجم تبلیغات،   قابل قبول است هرچند مشارکت نسبت به انتخابات های قبلی بالاتر نبود.


امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم را به خصوص در حوزه های اجرایی و تقنینی بر طرف نمایند، تاکید کرد: نظام جمهوری اسلامی در عرصه های  مختلف توفیقات بسیاری داشته است و در عرصه اقتصاد نیز با کار شبانه روزی و خستگی ناپذیر می توانند به توفیق برسند.


وی با اشاره به تلاش گسترده رئیس جمهور برای خدمت به مردم در همه میدان ها و عرصه ها، بیان کرد: تلاش جهادی نباید فقط مخصوص رئیس جمهور یا وزرا باشد، همه مسئولان در همه رده های خدمت، باید این گونه باشند تا مشکلات مردم برطرف شود و مزه شیرین عدالت را بچشند./

کد خبر 1753910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha