برپایی محافل قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز

حجت الاسلام شکری با اشاره به اهمیت نگاه و رویکرد رهبرمعظم انقلاب در خصوص توجه به قرآن کریم گفت: برپایی محافل قرآنی یکی از برنامه های شاخص و محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

حجت الاسلام کاظم شکری در جریان ویژه برنامه کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: اجرای برنامه جزء خوانی قرآن کریم، توجه به امر ترویج فرهنگ قرآنی یکی از شاخص های برنامه ریزی در کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: محافل قرآنی با حضور دانش آموزان و ائمه مساجد جلوه ای بی نظیر از هم افزایی و هم اندیشی است چرا که به واسطه توجه به کتاب خدا انتظار می رود آموزه های دینی بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد. 

برپایی محافل قرآنی در کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز

وی با اشاره به اینکه رهبرمعظم انقلاب فرموده اند که مساجد مجری برپایی محافل جزء خوانی قرآن کریم باشند بیان کرد: یکی از دغدغه ها و مطالبات رهبرمعظم انقلاب توجه به ترویج فرهنگ قرآن و قرائت آن است که برای این منظور کانون های فرهنگی هنری مساجد برنامه هایی را در نظر دارند. 

حجت الاسلام شکری از مسابقات قرآنی مدهامتان به عنوان ویژه برنامه قرآنی با رویکرد مسجد نام برد و توضیح داد: مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف توجه بخشی به قرائت و حفظ قرآن کریم هرساله برپا می شود طرحی که ویژه گروه های سنی متعدد به ویژه نوجوانان است.

مدیر ستادکانون های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: برپایی کرسی های تلاوت از دیگر ویژه برنامه های محوری کانون های فرهنگی هنری مساجد است که بیش از همیشه مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 1754645

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha