پاتک به تک نفرت پراکنی

یکی از راهبردهای دشمن نسبت به جامعه ایرانی ایجاد نفرت پراکنی از طریق تحریک دو قطبی ها و گسل های موجود است.

خبرگزاری شبستان-حجت الاسلام محمد استوار میمندی: یکی از راهبردهای دشمن نسبت به جامعه ایرانی ایجاد نفرت پراکنی از طریق تحریک دو قطبی ها و گسل های موجود است.

یک وقت با تحریک گسل مذهبی، راهبرد خود را محقق می کنند و یک وقت با تحریک گسل های قومیتی و اما مدتی است مساله حجاب و عفاف زنان جامعه مورد هدف دشمن و رسانه های آنها قرار گرفته است.

طبیعی است درجه اعتقادات مذهبی و نگاه به مقوله پوشش در جامعه یکسان نیست و علی رغم اینکه زن ایرانی در گستره تاریخ در کنار برازندگی، به عفت، حیا و پوشیدگی شهره بوده اما به دلیل ورود سبک زندگی غربی در جامعه، عده ای از زنان و دختران تحت تاثیر آن فرهنگ قرار گرفته و قهرا رتبه حیای زنان جامعه نیز در یک حد قرار ندارد و همین مساله کافی است تا دشمنی که کارش سوءاستفاده از نگاه های متفاوت در جامعه است با همه ابزارهای رسانه ای خودش آن را مستمسک راهبرد نفرت پراکنی خود قرار دهد.

از این رو رسانه های اجیر شده نظام سلطه و ضد انقلاب های ورشکسته لجوج، کرکس وار به دنبال سوژه هایی هستند که گاهی در بستر طبیعی جامعه ی متکثّر، _درست یا غلط_ رخ می دهد و عده ای هم در داخل با خیانت خویش آن را تبدیل به خوراک رسانه های معاند می کنند و اسناد آن را در اختیار آن شبکه ها قرار می دهند.

در هر صورت، پس از شکوه حماسه حضور ملت در انتخابات که بر خلاف همه پیشبینی های دشمنان بود منتظر سوژه های اینچنینی بودیم، هجمه یکپارچه و ضریب دار رسانه هایشان به بهانه مسأله درمانگاه قرآن و عترت قم خیلی دور از انتظار نبود.

همه باید مراقب تهاجم و تک نفرت پراکنی دشمن باشیم و پاتک نفرت زدایی از جامعه را با ترویج موج همدلی و انسجام اجتماعی همه گیر نمائیم.

کد خبر 1754693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha