پایبندی همگان بر مقررات امری ضروری است

آیت الله دری نجف‌آبادی با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در امور مختلف، گفت:پایبندی همگان بر مقررات امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، آیت‌الله « قربانعلی دری نجف‌آبادی» امروز شنبه (۴ فروردین) در نشست ستاد ملی خدمات یکپارچه جمعیت هلال احمر که به صورت دورسخنی با رئیس جمعیت هلال‌احمر کشور برگزار شد، ضمن تقدیر از تلاش های گسترده جمعیت هلال احمر در بخش های مختلف گفت: نیروهای امدادی، پلیس‌ و خدماتی در بخش‌های مختلف برای کاهش تصادفات رانندگی در ایام نوروز بسیج شده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک، با تاکید بر اینکه کاهش حوادث رانندگی نیازمند فرهنگ‌سازی گسترده است، خاطر نشان کرد: این امر باید مورد توجه جدی قرا گیرد چرا که متاسفانه تاکنون بیش از ۲۷۰ نفر در جاده‌های کشور جان خود را از دست داده‌اند.

وی بر رعایت مقررات از سوی همگان تاکید کرد و ادامه داد: رانندگان باید به مقررات راهنمایی و رانندگی توجه ویژه داشته و به آنها پایبند باشند.


این مقام ارشد استان مرکزی خاطر نشان کرد: در وقوع حوادث مختلف از جمله تصادفات رانندگی، خدمتگزاران باید در اسرع وقت و کوتاه‌ترین زمان برای ارائه خدمت به حادثه دیدگان در محل حاضر شوند چرا که گاهی ثانیه در رسیدگی سریع به مصدومان، موجب حفظ حیات افراد می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با تاکید بر اینکه خدمات جمعیت هلال‌احمر در بخش‌های مختلف جای تقدیر دارد، اظهار داشت: اقدامات این نهاد در خدمت‌رسانی به مردم بسیار ارزشمند است، چرا که نیروهای جوان و پر تلاش جنعیت هلال احمر در همه بخش ها و برنامه ها همواره پیشگام و در صحنه هستند.

کد خبر 1755830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha