بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان در راستای تحقق شعار سال ضروری است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی برای تحقق شعار سال با تلاش و تحرک مسئولان، ️تسهیل ورود فعالان اقتصادی که، بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان، شرکت های دانش بنیان و امکانات طبیعی و خدادادی باید در راستای تحقق شعار سال اقدام شود.

حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: سالی که سپری شد، سال نمایش خباثت‌های دشمنان و همچنین نمایش قدرت ملت ایران بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب امسال را به عنوان سال (جهش تولید با مشارکت مردم) نامگذاری کردند، افزود: این شعارها مخصوص یک سال نیست، بلکه باید مستمر باشد.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی بیان کرد: با تلاش و تحرک مسئولان، ️تسهیل ورود فعالان اقتصادی که اهلیت لازم را دارند، بهره‌گیری از ظرفیت نیروهای جوان باید در راستای تحقق شعار سال اقدام شود.

وی ابراز داشت: بهره‌گیری از شرکت های دانش بنیان، ️بهره‌گیری از امکانات طبیعی و خدادادی در کشور و در استان ما که وجود دارد از دیگر عواملی است که در جهت تحقق شعار سال باید مورد توجه قرار گیرد.

با وجود نعمت های خدادادی در لرستان آینده استان روشن است

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: با استفاده از وجود این نعمت های خدادادی در استان لرستان آینده روشن است و باید تلاش کنیم اجرای این شعارها را در زندگی مردم مشاهده کنیم.

وی اذعان داشت: امید است سال جدید، سال سربلندی ملت ایران و سال تحقق آرزوهای دست یافتنی هم استانی‌ها بشود و همه با هم، با تلاشمان در راه خدا و مجادت‌های مخلصانه، حضرت امام عصر (عج) را از خودمان راضی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی تلاش در جهت بهبود معیشت، مهار تورم، افزایش تولید، کاهش بیکاری و افزایش اشتغال و تکمیل همه طرح‌های نیمه تمام و احداث صنایع جدید، تکمیل سدها و احداث صنایع جدید را از مطالبات مردم خواند و گفت: همه با هم برای رفع مشکلات باید تلاش کنیم.

کد خبر 1755897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha