سردار رادان: مردم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ می کنند

فرمانده کل نیروی انتظامی کشور در سفر به اصفهان گفت: مردم حرمت ماه مبارک رمضان را حفظ کرده و با قانون مداری در رانندگی شادی این روزها را  تلخ نمی کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سردار «احمدرضا رادان» در سفر به اصفهان و نشست با عوامل ارشد نیروی انتظامی این استان اظهار داشت: تصادفات یکی از مهمترین چالش های نوروز بوده که تاکنون بیش از ۴۰۰ نفر جان خود را از دست داده اند.

فرمانده فراجا با اشاره به عدم توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی سبب وقوع این حوادث شده، افزود: خواب آلودگی، خستگی، سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و انحراف به چپ از مهمترین عوامل وقوع تصادفات بوده است.

وی ادامه داد: قانون مداری در رانندگی مانع از تلخی شیرینی نوروز با وقوع تصادفات خواهد شد از این رو همواره به رانندگان توصیه می شود تا در سفر به قانون پایبند و از سرعت مطمنه گذر نکنند.

سردار رادان با اشاره به تقارن بهار طبیعت و ماه مبارک رمضان، تصریح کرد: حفظ حرمت های این ماه ضروری بوده که مسافران و عموم هم وطنان به این امر توجه داشته اند.

وی با بیان اینکه تیم های پلیس در سراسر کشور برای امنیت و آرامش هم وطنان در تلاش هستند، خاطرنشان کرد: طرح نوروزی پلیس با تمام توان در حال اجرا بوده و مردم نیز با پلیس همکاری دارند.

فرمانده فراجا به هنجار شکنان هشدار داد و گفت: عوامل انتظامی و امنیتی مانع از اقدامات خشن افراد سودجو خواهند شد و با برهم زدنندگان امنیت مردم برخورد خواهند کرد.

وی حفظ امنیت پایدار را از برنامه های پلیس در سال ۱۴۰۳ اعلام کرد و یادآورشد: فرصت های مجرمانه از اراذل و اوباش گرفته خواهد شد و با همکاری مردم امنیت پایدار خواهیم داشت.

کد خبر 1755927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha