برپایی ۲۰خیمه نماز تا آغاز بکار پایگاه امداد و نجات بین جاده ای روستای سوچلما

فخاری به افتتاح پایگاه امداد و نجات بین جاده ای در روستای سوچلما در منطقه هزار جریب شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: زمین این پایگاه توسط یک خیر نیک اندیش اهدا شده است.

غلامعلی فخاری- مدیرعامل جمعیت هلال احمرمازندران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران ضمن تحسین عملکرد جمعیت هلال احمر این خطه از شمال کشور و تلاش های شبانه روزی داوطلبین هلال برای کمک به مسافرین و گردشگران نوروزی اظهار کرد:  در طرح نوروزی ۶۰ پایگاه و پست امدادی با مشارکت ۲ هزار امدادگر و نجاتگر و ۳۰۰نفر پرسنل هلال‌احمر برای خدمات دهی به مسافران نوروزی تجهیز شده اند.

وی با بیان اینکه در طرح ملی نوروزی امداد و نجات، ۳۲ پایگاه امداد و نجات ثابت، سه پایگاه امداد و نجات دریایی و یک پایگاه امداد و نجات کوهستان فعال است، افزود: همچنین ۴۳ دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی، یک فروند بالگرد امدادی، ۲۲ دستگاه خودروی کمک‌دار پشتیبانی و ۵۰ دستگاه موتور سیلکت امدادی نیز در این طرح بکار گرفته می‌شوند.
فخاری اضافه کرد: ۲۰ خیمه نماز همراه با ۲۰ فضای دوستدار کودک با همکاری تیم سحرجوانان، ۲۰ ایستگاه سلامت با حضور بیش از ۲۰۰ عضو جوان نیز فعال‌سازی شده است تا با حضور مستمر در پست های نوروزی خدمات مورد نیاز مردم را انجام دهند.
وی در ادامه سخنانش به افتتاح پایگاه امداد و نجات بین جاده ای در روستای سوچلما در منطقه هزار جریب شهرستان نکا اشاره کرد و گفت: زمین این پایگاه توسط یک خیر نیک اندیش اهدا شده است.

فخاری ادامه داد: با توجه به اینکه هزینه احداث این پایگاه هنوز تامین نشده از این رو موقتا پایگاه امداد و نجات بین جاده ای روستای سوچلما در زمین که توسط شورا و دهیاری این روستا تامین شده افتتاح شد.
وی خاطرنشان شد: با پیگیری جمعیت هلال احمر استان یک دستگاه آمبولانس با امکانات و تجهیزات کامل تحویل این پایگاه بین جاده ای شده است.

فخاری با بیان اینکه نیروی امدادی شبانه روزی در این پایگاه مستقر است، افزود: همچنین تلفن ۱۱۲در این پایگاه برقرار است.

کد خبر 1755992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha