جنایات روزافزون در غزه از جنس آخرالزمانی و جدال تمام قد حق و باطل است

همایون گفت: اتفاقات غزه از کودک کشی ها، تخریب ها، ظلم و جرم و جنایات تا هتک حرمت تاریخی که در جلوی چشم جهانیان نسبت به حرمت بانوان رخ می دهد همه برای نمایان شدن دست شیطان و حزب شیطان است.

هادی همایون تحلیلگر مسایل سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد فجایع اخیر هتک حرمت به بانوان و کودکان غزه در یکی از بیمارستان های این شهر گفت: در تحلیل اتفاقات غزه مشهور به عملیات طوفان الاقصی شاید جدی ترین و قطعی ترین حرفی که می توان گفت همان بیان  رهبر انقلاب است که فرمودند: «ما به قله بسیار نزدیک هستیم»؛ به نظر می رسد اتفاقات چند ماه اخیر غزه بشدت روایت  آخرالزمانی دارد.

وی افزود: در حوادث آخرالزمان روشن ترین تصویری که می توان دید جدا شدن حق از باطل است. مردم در تاریخ سه گونه هستند عده ای حق را خوب می شناسند و همیشه پای حق و احقاق حق ایستاده و پایداری کرده اند.

وی اضافه کرد: عده ای در برابر این گروه قرار دارند و مانند دسته اول حق را خوب می شناسند و برای مبارزه با حق تمام تلاش و همت خود را تجمیع کرده اند؛ اما گروه سوم در میانه این ۲ گروه قرار دارند شامل کسانی که حق را خوب می شناسند و حق طلب و به دنبال حق هستند اما به دلیل مصداق یابی اشتباه که گروه دوم به آنها معرفی کرده اند، دچار اشتباه شده اند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: صحنه آخرالزمان صحنه ظهور حق است نه فقط صحنه ظهور امام عصر(عج)؛ به تعبیر زیارت روز جمعه ظهور حق و آشکار شدن حق است که همان ظهور و فرج بزرگ است که باید برای جامعه بشری اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: حوادثی در آخرالزمان شکل می گیرد که ما شدت  این حوادث را از بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به ویژه شکلگیری جریان مقاومت در منطقه شاهد هستیم؛ این حوادث سبب می شود باطل، باطل بودن خود را به درستی و روشنی به رخ بکشد و آشکار و حق هم در جایگاه خود تثبیت و به عنوان حق دیده شود.

همایون تاکید کرد: اتفاقاتی که در غزه از کودک کشی ها، تخریب ها، ظلم و جرم و جنایات تا این اتفاق هتک حرمت تاریخی که در جلوی چشم جهانیان نسبت به حرمت بانوان رخ می دهد همه برای این است که دست شیطان و حزب شیطان برای همه نمایان شود و امروز این اتفاق در سایه مقاومت بی نظیر مردم فلسطین رخ داده است.

وی در ادامه گفت: معتقدم در طول تاریخ مشابه ماجرا و وقایع امروز غزه هم از نظر حجم جنایات دشمن و هم از نظر مقاومت و پیچیدگی نظیر نداشته ایم.

 

همایون ادامه داد: آنچه از جنایات صهیونیست ها و مقاومت مردم غزه شاهدیم هم در شقاوت هم در ایستادگی نظیر دارد؛ تمام این اتفاقات را خداوند طراحی کرده تا دست باطل نمایان شود و بتواند خود را به افتضاحی که باید؛ برساند.

تحلیلگر مسایل سیاسی در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم این صحنه آخرالزمانی مبنی بر رسوایی باطل است و ان شاء الله دوام زیادی هم نخواهد آورد و به تعبیر قرآن کریم «خداوند می داند ‌هر ‌که‌ چه‌ عملی‌ انجام‌ میدهد»؛ خداوند می خواهد ببیند ما چگونه عمل می کنیم. هر کدام از ما در فردیت و جمعیت نسبت به این صحنه ها مسئول هستیم و باید پاسخ مناسبی داشته باشیم تا بتوانیم بگوییم در صحنه های آخرالزمانی ایفای نقش کردیم انشاء الله این حوادث به دست خود رژیم صهیونیستی سبب نابودی و فروپاشی این رژیم می شود ان شاء الله.

کد خبر 1756006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha