اهتمام شهرداری بهشهر برای برپایی محفل انس با قرآن 

احمدی از اهتمام شهرداری بهشهر برای برپایی محفل انس با قرآن در ماه رمضان خبر داد و گفت: همه تلاش ما بر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه است.

یاسر احمدی_ شهردار بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: اهمیت نقش انس گرفتن با قرآن کریم موجب نصون‌ماندن از آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی می شود.

وی افزود: شهرداری بهشهر در کنار همه دستاوردها و تلاش در بخش عمرانی به امور اجتماعی و فرهنگی اهتمام ویژه دارد و همه تلاش ما بر اجرای برنامه های مفید فرهنگی و اجتماعی است.

شهردار بهشهر یادآور شد: وجود با برکت ۲ شهید خوشنام در شهرداری بهشهر، موجب خیر و برکات فرهنگی فراوان برای ما و همکاران است که این مهم بخشی از فعالیت های فرهنگی و اجتماعی شهرداری بهشهر است.

احمدی از اهتمام شهرداری بهشهر نسبت به برگزاری محفل انس با قرآن در ماه رمضان خبر داد و گفت: همه تلاش ما بر نهادینه کردن فرهنگ قرآنی در جامعه است.

وی افزود: این برنامه ها با مشارکت ستاد برگزاری محافل انس با قرآن شهرستان بهشهر در طول ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

اهتمام شهرداری بهشهر برای برپایی محفل انس با قرآن 

به گفته شهردار بهشهر اولین محفل انس با قرآن به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر بهشهر دوشنبه شب ۶ فروردین ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سیدالشهدا قنبرآباد بهشهر در راستای طرح زندگی با آیه ها برگزار می شود.  

وی یادآور شد: اقامه روزانه نماز ظهر و عصر در شهرداری بهشهر، قرائت قرآن، استفاده از سخنان سخنران و برگزاری مسابقات فرهنگی و دینی در طول ماه مبارک رمضان از برنامه های مهم شهرداری بهشهر در این ایام است.

کد خبر 1756033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha