طرح مسطورا به دنبال مهجوریت زدایی از قرآن است

حجت‌الاسلام بابایی گفت: طرح مسطورا طرحی برای نهادینه کردن قرآن به طور عملی در جامعه و به دنبال مهجوریت زدایی از قرآن است.

حجت‌الاسلام سیدمحمد بابایی_ رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: قرآن و عترت دو هدیه گرانبها در بین امت رسول الله است که باید در این راستا و توجه به این دو هدیه در جامعه و در بین نسل جدید تلاش بیشتری انجام شود.

وی یادآور شد: در طول ماه مبارک رمضان برنامه های متنوعی را پیش بینی کردیم که در هر شهرستان حداقل یک جمع‌خوانی قران، اجرای طرح مسطورا، محافل انس با قرآن، برگزاری جشن سالروز میلاد امام مجتبی علیه السلام، مراسم لیالی قدر، جلسات وعظ و خطابه از جمله این برنامه‌ها است.

حجت‌الاسلام بابایی با بیان اینکه طرح مسطورا طرحی ویژه در رمضان امسال است، گفت: طرح مسطورا طرحی برای نهادینه کردن قرآن به طور عملی در جامعه و به دنبال مهجوریت زدایی از قرآن است.

وی افزود: در این طرح، قرآن کریم برای انس بیشتر جامعه با قرآن در نظر گرفته شده و از اول ماه مبارک رمضان آغاز شده است.  

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بهشهر یادآور شد: برای برگزاری پویش زندگی با آیه های و طرح مسطورا در سطح شهرستان بهشهر برنامه ریزی وسیعی انجام و توجیه طرح در بین روحانیون و وعاظ، ائمه جماعات، مراکز قرآنی، هیات مذهبی و... انجام شد و طرح با قوت در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام بابایی گفت: طرح مسطورا یکی از موثرترین طرح‌های قرآنی است که بنا به پیشنهاد مقام معظم رهبری در سراسر کشور و به مناسبت ماه مبارک رمضان برنامه ریزی شد و قابل اجرا برای همه خانه‌های قرآنی و فعالان قرآنی و فرهنگی است.

کد خبر 1756037

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha